Αντικείμενο αυτής της εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της σχέσης «βιομηχανικός σχεδιασμός και χρώμα». Σκοπός της είναι η σύλληψη της σχεδιαστικής μας συνείδησης έτσι, ώστε να αντιληφθούμε καλύτερα τις συνθήκες μέσα από τις οποίες παράγονται τα αντικείμενα, καθώς επίσης και τον ρόλο ενός βασικού χαρακτηριστικού της μορφής του χρώματος. Βρισκόμαστε στο σταυροδρόμι εκείνο όπου η ευημερία και η τεχνολογία συναντούν την κουλτούρα και το marketing. Ο έντονος ανταγωνισμός και η αποδοτική παραγωγή έκαναν την απόκτηση των «chic» προϊόντων όχι απλώς εφικτή σε όλους, αλλά και υποχρεωτική. Ο άνθρωπος του 21ου αιώνα εκτιμά το design όταν το βρίσκει και το απαιτεί όταν λείπει. Τα αντικείμενα του περιβάλλοντος μας βελτιώνονται με αποτέλεσμα να γινόμαστε πιο απαιτητικοί. Η εποχή μας έχει χαρακτηριστεί η χρυσή εποχή του design. Οι κατασκευαστές όλων των ειδών πλέον δίνουν μεγάλη σημασία στην εμφάνιση, γιατί διαφορετικά γνωρίζουν αρκετά καλά πως τα προϊόντα τους δεν θα πουληθούν.