Internet marketing : το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2004 (EN)
Internet marketing : το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο

Γιαννούλη, Κωνσταντία

Η εξέλιξη των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας αποτελεί καθοριστικό παράγοντα του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος. Η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών εμπορικών εφαρμογών και η χρήση του διαδικτύου ως χώρου που συναλλάσσεται και επικοινωνεί η προσφορά και η ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών, επέφεραν την ανάγκη συστηματικής θεώρησης της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις ηλεκτρονικές αγορές καθώς επίσης και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η διεύρυνση λοιπόν των αγορών σε παγκόσμιο πλέον επίπεδο, η όξυνση των ανταγωνιστικών συνθηκών, οι αυξημένες απαιτήσεις των καταναλωτών, οι πολιτικοοικονομικές εξελίξεις και η συνεχής τεχνολογική ανάπτυξη αποτελούν δείγματα των επιδρώντας παραγόντων στο μάρκετινγκ. Η παρακολούθηση και η στάθμιση των παραγόντων αυτών είναι απαραίτητη για την στρατηγική ανάπτυξη μιας επιχειρηματικής οικονομικής μονάδας. Οι λαμβάνοντες λοιπόν τις αποφάσεις μάρκετινγκ, βρίσκονται αντιμέτωποι με ένα συνεχούς αυξανόμενο πλήθος πληροφοριών, τις οποίες πρέπει να συγκεντρώσουν, να ταξινομήσουν και να διαφυλάξουν. Στη συνέχεια να αναλύσουν και να αξιολογήσουν τις πληροφορίες αυτές για να καταλήξουν στην επιλογή της τελικής απόφασης και την υλοποίηση του προγράμματος μάρκετινγκ, την αποτελεσματικότητα της οποίας θα πρέπει και πάλι να ελέγξουν και να εκτιμήσουν. Το διαδίκτυο μπορεί να συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στην ταχύτητα και ποιότητα των λαμβανομένων αποφάσεων καθώς και στην οικονομική και αποτελεσματική λειτουργία του μάρκετινγκ. Έχουμε δηλαδή μια μεταβολή της λειτουργίας του κλασσικού μάρκετινγκ, που με τη χρήση του διαδικτύου διαμορφώνει νέες στρατηγικές σε συνάρτηση των αλλαγών του περιβάλλοντος, καθώς επίσης και της συμπεριφοράς των καταναλωτών. Έτσι το παραδοσιακό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, αλλάζει σε διαδικτυακό μάρκετινγκ. Όλα όσα αναφέραμε παραπάνω, καθώς και το ενδιαφέρον που προκαλεί η έντονη ανάπτυξη αυτού του φαινομένου, που ονομάζουμε διαδίκτυο, στο μάρκετινγκ παγκοσμίως αλλά και στη χώρα μας ( σε μικρότερο βαθμό) και οι άγνωστες ακόμα πτυχές του σχετικά με την προσφορά του, αιτιολογούν την επιλογή του θέματος αυτής της εργασίας. Τέλος, τη λειτουργία, την εφαρμογή και τα χαρακτηριστικά αυτού του επαναστατικού μέσου στο μάρκετινγκ, καθώς επίσης τα στάδια που ακολουθούνται για την ολοκλήρωση του στρατηγικού σχεδιασμού σε συνάρτηση με την επίδραση του περιβάλλοντος και της καταναλωτικής συμπεριφοράς θα αναλύσουμε στη πορεία της εργασίας μας.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)