Το επιχειρηματικό σχέδιο ως στρατηγική μάρκετινγκ στο σύγχρονο φαρμακείο

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2014 (EN)
Το επιχειρηματικό σχέδιο ως στρατηγική μάρκετινγκ στο σύγχρονο φαρμακείο

Κρανιώτη, Άννα

Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η εκπόνηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου σε ένα σύγχρονο φαρμακείο και ειδικότερα σε ένα φαρμακείο που ανήκει ως μέλος του δικτύου Pharma Plus. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια και το σκοπό εκπόνησης επιχειρηματικού σχεδίου καθώς και στους λόγους που το επιχειρηματικό σχέδιο αποτελεί ένα χρήσιμο εργαλείο για κάθε επιχειρηματία. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια εισαγωγή στην έννοια του μάρκετινγκ στο σύγχρονο φαρμακείο καθώς επίσης και στα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει ένα φαρμακείο ώστε να «κερδίζει» τον κάθε πελάτη. Το τρίτο κεφάλαιο εξηγεί πως η ατμόσφαιρα του φαρμακείου μπορεί να επιφέρει οφέλη στην επιχείρηση και να δημιουργήσει ικανοποιημένους πελάτες. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο όμιλος Pharma Plus, οι στόχοι του ομίλου, οι καινοτομίες που παρουσιάζει ο συγκεκριμένος όμιλος καθώς και τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που προσφέρει στα φαρμακεία που συνεργάζονται με τον όμιλο Pharma Plus. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται ο φαρμακευτικός κλάδος, η πορεία του κλάδου, η συμβολή του στην ελληνική οικονομία και στην απασχόληση. Επίσης παρουσιάζονται τα προβλήματα και οι προοπτικές του κλάδου και τέλος οι αναπτυξιακές προοπτικές του κλάδου. Τέλος, το τελευταίο κεφάλαιο, ολοκληρώνεται με την εκπόνηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου σε ένα φαρμακείο - μέλος του δικτύου φαρμακείων Pharma Plus.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρηματικά σχέδια

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)