Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2004 (EN)
Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ

Τσοπάνογλου, Ελένη

Στον κλάδο των ελληνικών ξενοδοχείων έγινε αντιληπτή η σπουδαιότητα του μάρκετινγκ, καθώς και το γεγονός ότι οι τεχνικές και οι μέθοδοι του συντονιστικού μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι «αποκλειστικότητα» των μεγάλων ξενοδοχείων και εστιατορίων. Ορισμένοι διευθυντές ξενοδοχείων αλλά και ιδιοκτήτες -ξενοδόχοι, διαπιστώνοντας τη σημασία του συντονιστικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις τους, «αποστασιοποιήθηκαν» από τη καθημερινότητα της μονάδας τους, «ξέφυγαν» από τη ρουτίνα των «παλιών γνωστών διαδικασιών διοίκησης» και δημιούργησαν ένα σχέδιο - πλαίσιο συντονιστικού μάρκετινγκ που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της μικρής, μεσαίας ή μεγάλης μονάδας τους.

Thesis
NonPeerReviewed

Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)