Στον κλάδο των ελληνικών ξενοδοχείων έγινε αντιληπτή η σπουδαιότητα του μάρκετινγκ, καθώς και το γεγονός ότι οι τεχνικές και οι μέθοδοι του συντονιστικού μάρκετινγκ δεν πρέπει να είναι «αποκλειστικότητα» των μεγάλων ξενοδοχείων και εστιατορίων. Ορισμένοι διευθυντές ξενοδοχείων αλλά και ιδιοκτήτες -ξενοδόχοι, διαπιστώνοντας τη σημασία του συντονιστικού μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις τους, «αποστασιοποιήθηκαν» από τη καθημερινότητα της μονάδας τους, «ξέφυγαν» από τη ρουτίνα των «παλιών γνωστών διαδικασιών διοίκησης» και δημιούργησαν ένα σχέδιο - πλαίσιο συντονιστικού μάρκετινγκ που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της μικρής, μεσαίας ή μεγάλης μονάδας τους.