Η ερευνά πραγματοποιήθηκε για την καλύτερη απεικόνιση του θέματος, καθώς και για την συμπλήρωση στοιχείων που χρησιμοποιήθηκαν στην εργασία και θεωρήθηκαν ελλιπή. Η ερευνά θέλησε να απόδειξη κατά πόσο η διαφήμιση χρηματοοικονομικών προϊόντων είναι αποτελεσματική, κατά πόσο το κοινό παρακολουθεί τα διαφημιστικά μηνύματα και συγκεκριμένα τα μηνύματα χρηματοοικονομικών προϊόντων. Μέσα από αυτό, το θέμα της πτυχιακής εργασίας δεν θα βασίζεται σε μια θεωρητική βάση αλλά και σε μια ποιο άμεση επαφή με το αντικείμενο.
Τ > Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Δ > Διαφήμιση
Social Sciences ▶ Economics and Business Finance
(EN)
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες
Διαφήμιση
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)