Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα: «Η Στρατηγική του προϊόντος » περιέχει εννέα κεφάλαια. Με την βιβλιογραφική ανασκόπηση που πραγματοποιήθηκε, στα παρακάτω κεφάλαια θα ξεναγηθούμε σε βασικά και κύρια θέματα του προϊόντος όπως τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα, οι ιδιότητες του προϊόντος, το εμπορικό σήμα και άλλα. Μας βοηθάει να εξετάσουμε ποικίλα θέματα όπως τον κύκλο ζωής των προϊόντων, που περιλαμβάνει και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Επίσης αναλύεται η στρατηγική του προϊόντος για τις σειρές, για την στρατηγική της τροποποίησης, διακοπής της παραγωγής και διάθεσης του προϊόντος. Σίγουρα δει' μπορούμε να μην παρατηρήσουμε την δομή των ομάδων αποδοχής του νέου προϊόντος. Τις κυριότερες διαδικασίες για την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, και να συνεχίσουμε με την ανάπτυξη και την εξέλιξη μιας τόσο επιτυχημένης, και παγκόσμιος αναγνωρισμένης επιχείρησης όπως είναι η Coca-Cola.
Π > Προϊόντα
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Προϊόντα
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)