Η στρατηγική του προϊόντος

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η στρατηγική του προϊόντος

Ζαβαροπούλου, Μαρία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2008

2008


Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα: «Η Στρατηγική του προϊόντος » περιέχει εννέα κεφάλαια. Με την βιβλιογραφική ανασκόπηση που πραγματοποιήθηκε, στα παρακάτω κεφάλαια θα ξεναγηθούμε σε βασικά και κύρια θέματα του προϊόντος όπως τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα, οι ιδιότητες του προϊόντος, το εμπορικό σήμα και άλλα. Μας βοηθάει να εξετάσουμε ποικίλα θέματα όπως τον κύκλο ζωής των προϊόντων, που περιλαμβάνει και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Επίσης αναλύεται η στρατηγική του προϊόντος για τις σειρές, για την στρατηγική της τροποποίησης, διακοπής της παραγωγής και διάθεσης του προϊόντος. Σίγουρα δει' μπορούμε να μην παρατηρήσουμε την δομή των ομάδων αποδοχής του νέου προϊόντος. Τις κυριότερες διαδικασίες για την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, και να συνεχίσουμε με την ανάπτυξη και την εξέλιξη μιας τόσο επιτυχημένης, και παγκόσμιος αναγνωρισμένης επιχείρησης όπως είναι η Coca-Cola.

Π > Προϊόντα
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ

Προϊόντα
Προϊόντα - Μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)