Το θέμα αυτό το επέλεξα γιατί πιστεύω ότι το “franchise” είναι η σημαντικότερη επιχειρηματική μέθοδος ανάπτυξης των επιχειρήσεων, που εφαρμόζεται τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα, με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια: Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται γενικά στο θεσμό του “franchising” : Ορισμός, ιστορική αναδρομή, βασική ορολογία, κώδικας δεοντολογίας. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για ανάπτυξη με “franchising”, οι υποχρεώσεις των δύο μερών, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα. Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στις φορολογικές και λογιστικές πτυχές του “franchising”. Τέλος, στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται αναφορά σε γνωστές επιχειρήσεις που λειτουργούν με τον θεσμό του “franchising”.
F > Franchising
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Franchising
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)