Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή, παραπλανητική διαφήμιση: παρουσίαση ΚΕ.Π.ΚΑ.

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2004 (EN)
Τηλεοπτική διαφήμιση: η οπτική του ενεργού καταναλωτή, παραπλανητική διαφήμιση: παρουσίαση ΚΕ.Π.ΚΑ.

Μάντης, Θεόδωρος

Η διαφήμιση στις μέρες μας έχει εξελιχθεί ή καλύτερα μετατραπεί σε προϊόν παραπληροφόρησης και παραπλάνησης των καταναλωτών -ενώ ο σκοπός της και ο ρόλος της είναι εντελώς διαφορετικός- με αποτέλεσμα πολλές φορές οι καταναλωτές είτε εν αγνοία τους είτε εξαιτίας της έλλειψης παιδείας να πέφτουν θύματα των εταιρειών που διαφημίζονται, με αντιδεοντολογικές μεθόδους. Τα παραδείγματα αυτά δεν είναι λίγα και σε καθημερινή βάση γίνονται καταγγελίες από καταναλωτές που νιώθουν ‘αδικημένοι’ και ‘εκτεθειμένοι’ απέναντι σε έναν αόρατο κίνδυνο. Παρόλα αυτά πολύ λίγοι καταφέρνουν να βρουν το δίκιο τους, αν και τα ποσοστά καθημερινά αλλάζουν, υπέρ των καταναλωτών. Πρέπει, σταδιακά, να γίνει βίωμα σε όλους τους καταναλωτές ότι έχουν δικαιώματα (τα οποία πρέπει να γνωρίζουν, αν θέλουν να είναι ενημερωμένοι και να ανήκουν στην κατηγορία των ενεργών καταναλωτών) και ότι υπάρχουν φορείς, στους οποίους μπορούν να απευθυνθούν. Η σωστή ενημέρωση θα αποτελέσει τον πιο σημαντικό παράγοντα, ώστε να μπορέσουν να διεκδικήσουν αυτά που αυτοδικαίως δικαιούνται.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Καταναλωτές - Προστασία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2004


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)