Στη παρούσα μελέτη, έγινε μελέτη για την αυτοπεποίθηση γενικότερα στη ζωή και ειδικότερα στο χώρο των πωλήσεων
Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από 8 κεφάλαια. Πιο αναλυτικά, στο πρώτο δίνονται ορισμοί και η σημασία των πωλήσεων.
Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύθηκε η ψυχολογία των πωλήσεων, τα συναισθήματα και η ικανοποίηση των αγοραστών, καθώς έγινε λόγος για το μάρκετινγκ της σχέσης πωλητή και πελάτη.
Στο τρίτο κεφάλαιο, αναλύθηκαν οι μέθοδοι πωλήσεων, κυρίως
χρησιμοποιώντας ως μέσο διαφήμισης τη τηλεόραση. Στη συνέχεια, στο τέταρτο κεφάλαιο, αναπτύχθηκαν ενέργειες για τη ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, μέσα από τη παροχή ολικής ποιότητας, τη παροχή ανθρωποκεντρικής διαπροσωπικής εξυπηρέτησης ,παροχή αυθεντικότητας και μοναδικότητας παροχή σταθερότητας και διαχρονικότητας όλων των προαναφερθέντων. Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, σκιαγραφείται και μέσα από τα οικολογικά μηνύματα που προβάλλονται καθώς και μέσα από ανθρωπιστικές ενέργειες. Στο πέμπτο κεφάλαιο, τονίζεται η σημασία της πώλησης βάσει αναγκών Στο έκτο κεφάλαιο καταγράφονται τα στοιχεία της αναγνώρισης της στάσης του πελάτη στις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση που του παρέχεται αφότου κάνει την αγορά του.
Στο έβδομο κεφάλαιο, δίνεται το νομικό πλαίσιο που ισχύει στη χώρα μας. Τέλος, το όγδοο και τελευταίο κεφάλαιο αναφέρθηκε σε αποφθέγματα που αφορούν πωλήσεις και αυτοπεποίθηση.