Ικανοποίηση του καταναλωτή – τουρίστα: η περίπτωση της Μυκόνου = Consumer's satisfaction - tourist: the case of Mykonos

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Ικανοποίηση του καταναλωτή – τουρίστα: η περίπτωση της Μυκόνου = Consumer's satisfaction - tourist: the case of Mykonos

Τόλης, Αθανασιος

Η έρευνα διεξάγεται με ερωτηματολόγιο το οποίο περιέχει στοιχεία του ταξιδιού των τουριστών, της διαμονής, της διασκέδασης καθώς και της γενικότερης ικανοποίησης που λαμβάνει ο τουρίστας. Γίνεται επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων και σε γενικές γραμμές φαίνεται ότι οι τουρίστες είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τις διακοπές τους στη Μύκονο, μιας και ο συνολικός μέσος δείκτης ικανοποίησης ανέρχεται σε 90% περίπου. Υψηλή ικανοποίηση δείχνουν οι τουρίστες από τη διασκέδαση που λαμβάνουν. Επίσης, η συμπεριφορά των ντόπιων και η φιλοξενία θεωρούνται πολύ ικανοποιητικές για του τουρίστες του νησιού. Το επίπεδο αφοσίωσης των τουριστών είναι αρκετά υψηλό, μιας και το 43% του δείγματος έχουν επισκεφθεί ξανά στο παρελθόν τη Μύκονο. Μάλιστα, ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των τουριστών έχει επισκεφθεί αρκετές φορές τα τελευταία 5 χρόνια το νησί. Το υψηλό επίπεδο αφοσίωσης επιβεβαιώνεται και από την πρόθεση που εκδήλωσαν οι τουρίστες να συστήσουν σε φίλους ή συγγενείς το νησί, καθώς και η πρόθεση των επισκεπτών να επαναλάβουν το ταξίδι. Επίσης, το 68% των τουριστών θεωρεί ότι οι διακοπές του στη Μύκονο ήταν καλύτερες ή κάπως καλύτερες από αυτό που προσδοκούσαν, ενώ το 25% του δείγματος θεωρεί ότι οι διακοπές του ήταν αυτό που προσδοκούσε.

Thesis
NonPeerReviewed

Ικανοποίηση καταναλωτή
Τουρισμός - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)