Μέσα μαζικής ενημέρωσης και λαϊκός πολιτισμός

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2003 (EN)
Μέσα μαζικής ενημέρωσης και λαϊκός πολιτισμός

Παρθένης, Επαμεινώνδας

Σε έναν κόσμο που κατέχεται από την εντυπωσιακή τεχνολογική μεταβολή κανείς δεν μπορεί να ξέρει τι επιφυλάσσει το μέλλον. Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι οι εξελίξεις στις τεχνολογίες των μέσων μαζικής επικοινωνίας είναι στην καρδιά της μεταβολής αυτής. Πολύ βλέπουν το Ίντερνετ ως το παράδειγμα της νέας παγκόσμιας τάξης που αναδύεται με το τέλος του 20ου αιώνα. Οι χρήστες του Ίντερνετ ζουν σε έναν «κυβερνοχώρο». Ο όρος κυβερνοχώρος δηλώνει τον χώρο της διαντίδρασης που διαμορφώνεται από το παγκόσμιο δίκτυο των υπολογιστών που συνθέτουν το Ίντερνετ. Στον κυβερνοχώρο όπο)ς θα έλεγε και ο Μποντριγιάρ δεν είμαστε πια «άνθρωποι», αλλά μηνύματα στις οθόνες των άλλων. Εκτός από το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, όπου οι χρήστες δίνουν την ταυτότητά τους κανένας στο Ίντερνετ δεν γνωρίζει ποιος είναι στην πραγματικότητα ο οποιοσδήποτε άλλος, αν είναι άντρας ή γυναίκα ούτε που βρίσκεται στον κόσμο. Υπάρχει μια περίφημη γελοιογραφία για το Ίντερνετ, που παρουσιάζει ένα σκύλο που κάθεται μπροστά από έναν υπολογιστή. Η λεζάντα της εικόνας λέει: « αυτό που είναι σπουδαίο στο Ίντερνετ είναι που κανείς δεν ξέρει πως είσαι ένα σκύλος».

Thesis
NonPeerReviewed

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)