Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να καταγράψει, να αναλύσει και να συγκρίνει τα χαρακτηριστικά της εξέλιξης και της ανάπτυξης της κινητής διαφήμισης τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη. Στα πλαίσια αυτά οι βασικές πτυχές που εξετάστηκαν είναι αφενός οι διάφορες θεωρητικές προσεγγίσεις του φαινομένου της κινητής διαφήμισης με βάση την σύγχρονη βιβλιογραφία (έννοια, παράγοντες, είδη, κ.ά) και αφετέρου τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά – στοιχεία της εξέλιξης και της ανάπτυξης της κινητής διαφήμισης τόσο στην χώρα μας όσο και στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια (έσοδα και δαπάνες κινητής διαφήμισης, χρήση τεχνολογίας από χρήστες κινητών συσκευών και συνεπαγόμενη διαμόρφωση καταναλωτικού προφίλ και άλλα) καθώς και οι εξελίξεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον (βασικοί μακροοικονομικοί δείκτες, κλάδος κινητής τηλεφωνίας και κλάδος κινητού εμπορίου). Από την παραπάνω ανάλυση εξάγονται ποικίλα συμπεράσματα για την χώρας μας τα οποία αναδεικνύουν αφενός τις προκλήσεις (π.χ συνεχείς ρυθμοί βελτίωσης του ψηφιακού προφίλ των χρηστών κινητών συσκευών) αλλά και τα εμπόδια (π.χ. ύφεση, υστέρηση σε ψηφιακούς δείκτες σε σχέση με την Ευρώπη) που πρέπει να αντιμετωπίσει ώστε να τεθούν οι βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου κινητής διαφήμισης. Ανάλογα συμπεράσματα ισχύουν και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.
Κ > Κινητή τηλεφωνία
Δ > Διαφήμιση
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Κινητή τηλεφωνία
Διαφήμιση
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)