Mobile advertising: ανάπτυξη και εξέλιξη στην Ελλάδα και την Ευρώπη

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Mobile advertising: ανάπτυξη και εξέλιξη στην Ελλάδα και την Ευρώπη

Δημίδης, Χρήστος
Δρίζος, Κωνσταντίνος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να καταγράψει, να αναλύσει και να συγκρίνει τα χαρακτηριστικά της εξέλιξης και της ανάπτυξης της κινητής διαφήμισης τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Ευρώπη. Στα πλαίσια αυτά οι βασικές πτυχές που εξετάστηκαν είναι αφενός οι διάφορες θεωρητικές προσεγγίσεις του φαινομένου της κινητής διαφήμισης με βάση την σύγχρονη βιβλιογραφία (έννοια, παράγοντες, είδη, κ.ά) και αφετέρου τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά – στοιχεία της εξέλιξης και της ανάπτυξης της κινητής διαφήμισης τόσο στην χώρα μας όσο και στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια (έσοδα και δαπάνες κινητής διαφήμισης, χρήση τεχνολογίας από χρήστες κινητών συσκευών και συνεπαγόμενη διαμόρφωση καταναλωτικού προφίλ και άλλα) καθώς και οι εξελίξεις στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον (βασικοί μακροοικονομικοί δείκτες, κλάδος κινητής τηλεφωνίας και κλάδος κινητού εμπορίου). Από την παραπάνω ανάλυση εξάγονται ποικίλα συμπεράσματα για την χώρας μας τα οποία αναδεικνύουν αφενός τις προκλήσεις (π.χ συνεχείς ρυθμοί βελτίωσης του ψηφιακού προφίλ των χρηστών κινητών συσκευών) αλλά και τα εμπόδια (π.χ. ύφεση, υστέρηση σε ψηφιακούς δείκτες σε σχέση με την Ευρώπη) που πρέπει να αντιμετωπίσει ώστε να τεθούν οι βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου κινητής διαφήμισης. Ανάλογα συμπεράσματα ισχύουν και σε Ευρωπαϊκό επίπεδο.

Κ > Κινητή τηλεφωνία
Δ > Διαφήμιση

Κινητή τηλεφωνία
Διαφήμιση

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)