Μελέτη περίπτωσης χρήσης στρατηγικής διαφοροποιημένου μάνατζμεντ και επικοινωνιακής προβολής της από μια εταιρία: η περίπτωση του "body shop"

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2009 (EN)
Μελέτη περίπτωσης χρήσης στρατηγικής διαφοροποιημένου μάνατζμεντ και επικοινωνιακής προβολής της από μια εταιρία: η περίπτωση του "body shop"

Κοκολάκη, Χρυσούλα

Αντικείμενο της εργασίας μας είναι η επιρροή που ασκούν το διαφοροποιημένο μάνατζμεντ και η επικοινωνιακή προβολή σε μια εταιρία. Ως εταιρία ανάλυσης χρησιμοποιούμε την εταιρία παραγωγής και διανομής ειδών καλλωπισμού Body Shop. Σκοπός της εργασίας είναι η κατανόηση του πλαισίου μέσα στο οποίο εφαρμόζονται το διαφοροποιημένο μάνατζμεντ και η επικοινωνιακή προβολή της μιας επιχείρησης, τα μέσα που χρησιμοποιούν τα δύο πεδία καθώς και τα αποτελέσματα τους. Τα υλικό που αντλήσαμε για την ανάλυση της εργασίας μας προέρχεται κυρίως από το διαδίκτυο, την τηλεόραση, τα στοιχεία από τη διοικητική δομή της εταιρίας Body Shop καθώς και από τις απαντήσεις που έδωσε στις ερωτήσεις του ερωτηματολογίου υπεύθυνο στέλεχος των Body Shop. Το πρώτο πεδίο συμβάλλει στην επίτευξη της οικονομικής αποτελεσματικότητας της επιχείρησης και το δεύτερο στην προβολή της επιχείρησης ως κοινωνικού οργανισμού. Η ταυτόχρονη υιοθέτηση και εφαρμογή των δύο πεδίων σηματοδοτεί την αποτελεσματική ανάπτυξη των σύγχρονων επιχειρήσεων.

Thesis
NonPeerReviewed

Εταιρείες - Διοίκηση και οργάνωση
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Επικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)