Το μίγμα μάρκετινγκ των γερμανικών εταιριών αυτοκινήτου στην Ελλάδα: η περίπτωση της BMW και της AUDI = The marketing mix of German's Car Companies in Greece: the case of BMW and AUDI

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Το μίγμα μάρκετινγκ των γερμανικών εταιριών αυτοκινήτου στην Ελλάδα: η περίπτωση της BMW και της AUDI = The marketing mix of German's Car Companies in Greece: the case of BMW and AUDI

Πουλιόπουλος, Ανδρέας

Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει εισέλθει τα τελευταία χρόνια σε μια περίοδο σημαντικής εξέλιξης και εκσυγχρονισμού σε όλους τους τομείς του, από την έρευνα και τον σχεδιασμό έως την παραγωγή, την διάθεση και την παροχή ολοκληρωμένων υπηρεσιών και μετά την πώληση. Ειδικότερα στο σχεδιαστικό και κατασκευαστικό κομμάτι η εισαγωγή του απολύτου αυτοματισμού, της μαζικής παραγωγής και της αποτελεσματικότερης διαχείρισης των αποθεμάτων, υλικών και ετοίμων προϊόντων, η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη της ηλεκτρονικής καθώς και η παραγωγή με νέα υλικά, οι συμμαχίες, συγχωνεύσεις ή κοινοπραξίες μεταξύ εταιρειών, ο καθορισμός διεθνών προδιαγραφών ασφάλειας ή ποιότητας κατασκευής, οι περιβαλλοντικοί κανόνες που συνεχώς αναμορφώνονται και γίνονται πιο απαιτητικοί, η συνεχής ανάπτυξη χρηματοδοτικών προγραμμάτων, είναι στοιχεία που αθροιστικά οδήγησαν στην ριζική αναμόρφωση και ανάπτυξή του. Ωστόσο, όλη αυτή η εξέλιξη συνοδεύτηκε και από την όξυνση του ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο, από το στάδιο της παραγωγής έως τις λιανικές πωλήσεις και τον κλάδο παροχής υπηρεσιών. Παράλληλα, η οικονομική κρίση που βιώνουμε στις μέρες μας συνοδεύτηκε από σημαντική μείωση της ζήτησης σε πολλές αγορές, μεταξύ των οποίων και σ΄ αυτή της χώρας μας, οπότε οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους διατήρησης της θέσης του στην αγορά, αν και σε πολλές περιπτώσεις τίθεται και θέμα επιβίωσής τους. Στην παρούσα μεταπτυχιακή εργασία λοιπόν, εξετάζουμε συνοπτικά τις τακτικές του Μίγματος Μάρκετινγκ των δύο Γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών που σκοπό έχουν την παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας και με μακρά και πολύ επιτυχημένη ιστορία στο χώρο, της Audi και της BMW, το οποίο αν και τυποποιημένο και συστηματικά εφαρμοσμένο με την καθοδήγηση των μητρικών εταιρειών, παρουσιάζει τροποποιήσεις στην Ελληνική αγορά ,περιορισμένης ή εκτεταμένης κλίμακας, λαμβάνοντας υπόψη τις δυσκολίες αυτής, αποσκοπώντας παρόλα αυτά να επικοινωνεί τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά και τη φιλοσοφία κατασκευής του καθενός.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Αυτοκίνητα - Βιομηχανία και εμπόριο

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)