Η εκπόνηση της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας πραγματοποιήθηκε για την διερεύνηση της περίπτωσης των αγροτουριστικών συνεταιρισμών σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας κατά την περίοδο οικονομικής κρίσης. Βασικός στόχος της εργασίας είναι, οι στρατηγικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από τους ελληνικούς αγροτικούς και γυναικείους συνεταιρισμούς σε περίοδο οικονομικής κρίσης και κατά πόσο έχουν αλλάξει τα προωθητικά μέσα των συνεταιρισμών προκειμένου να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητάς τους. Η εισαγωγή στον αγροτουρισμό και στις έννοιες που σχετίζονται με αυτόν, και στη συνέχεια η ανάλυση των μεθόδων μάρκετινγκ σε συνδυασμό με τα μέσα επικοινωνίας παράσχουν τα απαραίτητα εφόδια για την κατανόηση των αποτελεσμάτων που προκύπτουν από την πραγματοποίηση της έρευνας σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 50 συνεταιρισμών από όλη την ελληνική επικράτεια. Από την έρευνα προκύπτουν οι τακτικές μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από κάθε συνεταιρισμό, τα μέσα προώθησης των αγροτουριστικών προϊόντων και ο βαθμός επιρροής της λειτουργίας και γενικότερα της πορείας των συνεταιρισμών από την οικονομική κρίση.