Η πολιτιστική χορηγία ως μέσο επικοινωνίας των ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2011 (EN)
Η πολιτιστική χορηγία ως μέσο επικοινωνίας των ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων

Γεωργούλα, Ελένη

Ο ρόλος της πολιτιστικής χορηγίας ως μέσου επικοινωνίας των ελληνικών και διεθνών επιχειρήσεων είναι σημαντικός τόσο για τον χορηγό όσο και για τον πολιτιστικό φορέα. Η σπουδαιότητα της χορηγίας αναδεικνύεται μέσα από τον χαρακτήρα της, αφενός ως μορφής χρηματοδότησης και ως μοχλού ανάπτυξης του πολιτισμού και αφετέρου του κοινωνικού ρόλου και της κοινωνικής ευθύνης των «χορηγών» επιχειρήσεων. Οι περισσότεροι τομείς του πολιτισμού αδυνατούν να αντλήσουν το σύνολο των αναγκαίων πόρων τους από την ελεύθερη αγορά, για το λόγο αυτό προσφεύγουν σε διάφορους εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης. Η χορηγία αποτελεί έναν αρκετά διαδεδομένο, εναλλακτικό τρόπο, άντλησης οικονομικών πόρων από τον ιδιωτικό τομέα από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα. Στην Ελλάδα ο νόμος 3525/2007 ρυθμίζει τα σχετικά με την πολιτιστική χορηγία. Η πολιτιστική χορηγία γεννήθηκε στην αρχαία Ελλάδα και έφτασε μέχρι τις μέρες μας. Αποτελεί σήμερα παγκόσμιο φαινόμενο, φυσικά σύμφωνα με τις σημερινέ παραμέτρους. Η πολιτιστική χορηγία έχει ιδιαίτερη σημασία για τις επιχειρήσεις ως μέσου επικοινωνίας και ως επενδυτικού σχεδίου. Ακόμη σημαντικό ρόλο παίζει για την στήριξη των πολιτιστικών αγαθών και την βαρύτητα του πολιτιστικού φορέα.

Thesis
NonPeerReviewed

Χορηγία, Επιχειρηματική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2011


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)