Μνήμη & πολιτικό marketing. Ο ρόλος του παρελθόντος στους προεκλογικούς λόγους των πολιτικών ηγετών σε τρεις προεκλογικές αναμετρήσεις 1964, 1981, 2000

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2003 (EN)
Μνήμη & πολιτικό marketing. Ο ρόλος του παρελθόντος στους προεκλογικούς λόγους των πολιτικών ηγετών σε τρεις προεκλογικές αναμετρήσεις 1964, 1981, 2000

Νινιού, Δήμητρα

Σκοπός αυτής της εργασίας είναι μέσα από την παράθεση και ανάλυση των κεντρικών προεκλογικών λόγων των ετών 1964, 1981 και 2000 να αποδοθεί ο ρόλος του πολιτικού λόγου και η πολιτική κατάσταση που επικρατούσε και αυτή που επικρατεί τώρα στο ψηφοφορικό σύνολο της Ελλάδας. Οι πολιτικοί λόγοι που παραθέτονται αποτελούν την κεντρική ομιλία του εκάστοτε κόμματος, και αυτό γιατί η κεντρική ομιλία αποτελεί την τελική και συγκεντρωτική Κάνοντας ποιοτική ανάλυση των εν λόγω ομιλιών και εντοπίζοντας λέξεις κλειδιά όπως “αριστερά”, “δεξιά”, “φασισμός”, “κομμουνισμός”, “δικτατορία” οδηγούμαστε σε μια σειρά συμπερασμάτων για το πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας μας και την πολιτική ωρίμανση των πολιτικών μας.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Ηγεσία
Πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)