Μνήμη & πολιτικό marketing. Ο ρόλος του παρελθόντος στους προεκλογικούς λόγους των πολιτικών ηγετών σε τρεις προεκλογικές αναμετρήσεις 1964, 1981, 2000
Μνήμη & πολιτικό marketing. Ο ρόλος του παρελθόντος στους προεκλογικούς λόγους των πολιτικών ηγετών σε τρεις προεκλογικές αναμετρήσεις 1964, 1981, 2000
Σκοπός αυτής της εργασίας είναι μέσα από την παράθεση και ανάλυση των κεντρικών προεκλογικών λόγων των ετών 1964, 1981 και 2000 να αποδοθεί ο ρόλος του πολιτικού λόγου και η πολιτική κατάσταση που επικρατούσε και αυτή που επικρατεί τώρα στο ψηφοφορικό σύνολο της Ελλάδας.
Οι πολιτικοί λόγοι που παραθέτονται αποτελούν την κεντρική ομιλία του εκάστοτε κόμματος, και αυτό γιατί η κεντρική ομιλία αποτελεί την τελική και συγκεντρωτική Κάνοντας ποιοτική ανάλυση των εν λόγω ομιλιών και εντοπίζοντας λέξεις κλειδιά όπως “αριστερά”, “δεξιά”, “φασισμός”, “κομμουνισμός”, “δικτατορία” οδηγούμαστε σε μια σειρά συμπερασμάτων για το πολιτικό γίγνεσθαι της χώρας μας και την πολιτική ωρίμανση των πολιτικών μας.
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Πολιτική
Η > Ηγεσία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Μάρκετινγκ
Ηγεσία
Πολιτική
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)