Οι δημόσιες σχέσεις ως εργαλείο αντιμετώπισης των εταιρικών κρίσεων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2003 (EN)
Οι δημόσιες σχέσεις ως εργαλείο αντιμετώπισης των εταιρικών κρίσεων

Ποτιούδη, Βασιλική

Στόχος της ακόλουθης εργασίας, είναι να προκύψουν κάποιες απαντήσεις σχετικά με το ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων στη διαχείριση των κρίσεων, για το τι συνιστά μια εταιρική κρίση σύμφωνα με τις διάφορες θεωρίες, για το αν πρέπει να υπάρχει ένα ή περισσότερα σχέδια αντιμετώπισης, για το ρόλο της σωστής επικοινωνιακής πολιτικής κατά την περίοδο της κρίσης, για το ρόλο και τη χρησιμότητα των νέων τεχνολογιών, για το τι είναι κρίση και τι απλό περιστατικό που μπορεί να οδηγήσει σε κρίση αν δεν αντιμετωπιστεί με κατάλληλο τρόπο και ποιος είναι τελικά αυτός ο σωστός τρόπος και το βασικότερο για το αν τελικά η εταιρική κρίση μπορεί να προβλεφθεί κατάλληλα και να αντιμετωπιστεί σωστά σε όλη της την έκταση,

Thesis
NonPeerReviewed

Διαχείριση κινδύνου
Δημόσιες σχέσεις

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)