Στην παρούσα εργασία λοιπόν, εκείνο που θα εξεταστεί κυρίως είναι αν υπάρχουν επιπτώσεις του διαδικτύου στο παραδοσιακό τρίπτυχο της πολιτικής επικοινωνίας: Πολιτικοί οργανισμοί- ΜΜΕ- Κοινό και αν δημιουργείται ένας νέος τύπος πολίτη. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο 1 θα γίνει αναφορά στον χώρο εκείνο της πολιτικής επικοινωνίας όπου συγκεντρώνονται πολίτες και πολιτικοί, με την διαμεσολάβηση των ΜΜΕ, για να συζητήσουν και να διαμορφώσουν την δημόσια ατζέντα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα εξεταστεί το πως η δημόσια σφαίρα λειτουργούσε την μεταπολεμική περίοδο που ο Τύπος άνθισε, στην συνέχεια πως αυτή λειτούργησε με την είσοδο της τηλεόρασης στην ζωή των πολιτών και πως εκφράστηκε ο πολιτικός λόγος μέσα από αυτό το μέσο. Στο τρίτο κεφάλαιο θα αναλυθεί το τι αλλάζει με την έλευση του διαδικτύου στην πολιτική επικοινωνία και τις νέες δυνατότητες που προσφέρει αυτό στους πολίτες. Στην συνέχεια, θα γίνει αναφορά πιο εκτεταμένα στους παράγοντες που προσδιορίζουν και ταυτόχρονα εμποδίζουν(αν δεν υπάρχουν)την αξιοποίηση των δυνατοτήτων του διαδικτύου για ενδυνάμωση της πολιτικής συμμετοχής. Τέλος θα σχολιαστούν τα συμπεράσματα αυτής της εργασίας τα οποία θα αναλύουν, σύμφωνα και με τα συμπεράσματα της εμπειρικής έρευνας, γιατί δεν αναδύεται μια νέα πολιτική ταυτότητα για το σύνολο της κοινωνίας αλλά και γιατί δεν μπορεί να μεταφερθεί προς το παρόν τουλάχιστον και με την δεδομένη χρήση του μέσου η δημόσια σφαίρα στο διαδίκτυο.
Π > Πολιτιστική ανάπτυξη
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Πολιτιστική ανάπτυξη
Διαδίκτυο (Internet)
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)