Εταιρική φήμη: προσδιοριστικοί παράγοντες και παραδείγματα φημισμένων εταιρειών

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2005 (EN)
Εταιρική φήμη: προσδιοριστικοί παράγοντες και παραδείγματα φημισμένων εταιρειών

Γαρνελή, Βαρβάρα

Στο πρώτο κεφάλαιο θα μελετηθούν οι αιτίες που ανέδειξαν την εταιρική φήμη σε ένα τόσο σημαντικό άυλο κεφάλαιο για τις επιχειρήσεις. Θα δούμε πώς η παγκοσμιοποίηση, η εξέλιξη των τεχνολογιών, η δράση των ΜΚΟ και οι κρίσεις που έχουν ξεσπάσει τα τελευταία χρόνια στην αγορά δημιούργησαν τις συνθήκες ώστε να δημιουργηθεί αυτή η σημαντική έννοια και να γίνει απαραίτητη στην επιχειρηματική αρένα. Στο δεύτερο κεφάλαιο θα μελετηθεί διεξοδικά η έννοια της εταιρικής φήμης όπως την ορίζουν επιστήμονες και μελετητές από διάφορους κλάδους. Θα ενημερωθούμε για το πώς η εταιρική φήμη συνδέεται με άλλες σημαντικές έννοιες των επιχειρήσεων και πώς αλληλοεπηρεάζονται. Επιπλέον, στο δεύτερο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν οι παράγοντες που επηρεάζουν και διαμορφώνουν την εταιρική φήμη καθώς και πώς οι εταιρείες πρέπει να λειτουργούν για σχηματίσουν καλή φήμη. Επίσης, θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν οι τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να μετρήσουν και να συγκρίνουν την εταιρική τους φήμη. Στο τρίτο κεφάλαιο επιλέχθηκαν να παρουσιαστούν οι δραστηριότητες τριών φημισμένων εταιρειών, της ΔΕΛΤΑ, του ΓΕΡΜΑΝΟΥ και της Coca-cola, οι οποίες παρέχοντας ποιοτικά και ασφαλή προϊόντα στους καταναλωτές, οικονομική ασφάλεια και υπεύθυνη πληροφόρηση στους επενδυτές, ένα περιβάλλον με άριστες συνθήκες στους εργαζομένους και επιδεικνύοντας κοινωνική υπευθυνότητα δημιούργησαν όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να διαμορφώσουν πολύ καλή φήμη. Με την συγκεκριμένη μελέτη θα κατανοηθεί το πώς ορίζεται η εταιρική φήμη, ποιοι παράγοντες την επηρεάζουν, ποιοι είναι οι λόγοι που έχει γίνει απαραίτητο εργαλείο στο δυναμικό των επιχειρήσεων. Ο αναγνώστης θα έχει την δυνατότητα να προσεγγίσει σφαιρικά την εταιρική φήμη ώστε στο μέλλον να μπορεί να αναγνωρίζει στο εξωτερικό του περιβάλλον τα στοιχεία της και να μπορεί να τα εκτιμήσει.

Thesis
NonPeerReviewed

Εταιρική κουλτούρα
Επιχειρηματικότητα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)