Κύριες μορφές δικτυακών επιχειρήσεων στις καταναλωτικές και βιομηχανικές αγορές. Παράγοντες επιτυχίας και βιωσιμότητά τους

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2005 (EN)
Κύριες μορφές δικτυακών επιχειρήσεων στις καταναλωτικές και βιομηχανικές αγορές. Παράγοντες επιτυχίας και βιωσιμότητά τους

Ρεσετνικιώτη, Αγγελική
Μπαλάφα, Παναγιώτα

Το Ηλεκτρονικό Εμπόριο διαδόθηκε μεταξύ των επιχειρήσεων ως τεχνολογία ηλεκτρονικής μετάδοσης μηνυμάτων όπως η ηλεκτρονική ανταλλαγή δεδομένων (E.D.I.) και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (E-mail) για να επικοινωνούν οι εταιρείες μεταξύ τους. Οι πρακτικές μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου είναι το Εσωτερικό εμπόριο, οι συναλλαγές μεταξύ επιχειρήσεων (B2B), οι λιανικές πωλήσεις (B2C), επιχείρηση - δημόσια διοίκηση (B2G) και πελάτης - δημόσια διοίκηση (C2G).Στην παρούσα εργασία, γίνεται μια εκτενής ανάλυση παρουσίαση των επιχειρηματικών μοντέλων στις καταναλωτικές και στις βιομηχανικές αγορές. Σε αυτή την ανάλυση, περιγράφονται οι τρόποι λειτουργίας και ανάπτυξης των B2B και B2C επιχειρήσεων, με σκοπό τον εντοπισμό των προϋποθέσεων για την επιτυχημένη υλοποίηση των στόχων τους. Στόχος της μελέτης αυτής είναι η κατανόηση των αιτιών ύπαρξης των συγκεκριμένων επιχειρηματικών μοντέλων, και της βιωσιμότητάς τους. Στην Ελλάδα σήμερα, δεν υπάρχουν ποσοτικά μεγέθη για την αποτίμηση της υπάρχουσας κατάστασης για να υπολογιστεί με ακρίβεια το ύψος των ηλεκτρονικών συναλλαγών. Έτσι παρουσιάζονται αναλυτικά δυο από τις πιο αντιπροσωπευτικές εταιρείες για κάθε επιχειρηματικό μοντέλο, έτσι ώστε να γίνει κατανοητή η υφιστάμενη κατάσταση στην Ελληνική αγορά. Επίσης εξάγονται συμπεράσματα και που αφορούν τη λειτουργία και πιθανή ανάπτυξη των Β2Β e-Marketplaces στην Ελλάδα, σε οριζόντιες και κάθετες ηλεκτρονικές αγορές, καθώς και ποτίσματα που αφορούν επιχειρηματικά, τεχνολογικά και θέματα χρηματοδότησης.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Καταναλωτές - Προστασία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2005


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)