Η παρούσα εργασία ασχολείται με τον οικονομικό θεσμό του franchising, στο παρόν αλλά και στο μέλλον, στην Ελλάδα και στον υπόλοιπο κόσμο. Πιο συγκεκριμένα σκοπός της εργασίας είναι να παρουσιασθεί και να αναλυθεί η παραπάνω εμπορική μέθοδος στην τωρινή της κατάσταση αλλά και στην μελλοντική της κατάσταση. Το franchising αποτελεί μια άλλη μορφή εμπορίας, μια εξελιγμένη μορφή συστήματος διανομής, που κάνει την εμφάνισή της αρχικά στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και στα τέλη του 1970 στην Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω της οποίας τα προϊόντα και οι υπηρεσίες διακινούνται στην αγορά, ακόμη γίνετε χρήση του franchising από πολλές επιχειρήσεις που δεν έχουν μια επιτυχημένη πορεία, με αποτέλεσμα η επιχείρησή τους να αρχίζει να θεωρείτε επιτυχημένη στον κλάδο που ανήκει. Η παραπάνω εμπορική μέθοδος παρουσιάζει μια θεαματική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια και σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και στην Ελλάδα, η οποία απεικονίζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στα στοιχεία που συντάσσει τακτικά η ICAP, αλλά και άλλοι φορείς.
Δ > Δικαιόχρηση (franchising)
F > Franchising
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Δικαιόχρηση (franchising)
Franchising
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)