Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης=The use of social media in sports: a case study

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης=The use of social media in sports: a case study

Πατσούρας, Παναγιώτης

Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την έννοια του αθλητισμού, ως μια δραστηριότητα που συνδέεται, κυρίως, με την καλλιέργεια της άμιλλας και του ευγενούς συναγωνισμού, την τελειοποίηση του σώματος, την ανάπτυξη της επιδεξιότητας, την κραταίωση της δύναμης, την ανάταση του πνεύματος και την εξασφάλιση της υγείας του ανθρώπου. Συγκεκριμένα, ασχολείται με τις νέες τεχνολογίες, που έχουν βοηθήσει κατά πολύ την ανάπτυξη της αθλητικής βιομηχανίας, φέρνοντας στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση του αθλητικού προϊόντος. Η ανάπτυξη του Διαδικτύου και η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών, επέφεραν μεγάλες αλλαγές στη φύση και την οργάνωση της σύγχρονης επικοινωνίας. Στον αθλητισμό, η μεγαλύτερη πτυχή της εξέλιξης είναι οι πολύπλευρες δυνατότητες των νέων τεχνολογιών και του Διαδικτύου, που δημιουργούν και ενδυναμώνουν online κοινότητες καταναλωτών. Η συμπεριφορά του καταναλωτή (φιλάθλου) και η κατανόησή τους είναι στο επίκεντρο των δράσεων των επαγγελματιών του αθλητισμού, που ολοένα και περισσότερο εισάγουν τις νέες τεχνολογίες για την προσέγγιση της συγκεκριμένης αγοράς, βελτιώνοντας την εμπειρία του αθλητικού προϊόντος και σχεδιάζοντας εξελιγμένες στρατηγικές μάρκετινγκ για το αθλητικό προϊόν. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει σε βάθος την αναπτυσσόμενη αντίληψη των στελεχών του επαγγελματικού αθλητισμού στην Ελλάδα για τη σημασία της χρήσης των κοινωνικών δικτύων στη στρατηγική επικοινωνίας και προβολής του επαγγελματικού αθλητισμού, συγκεκριμένα θα ασχοληθεί με την μελέτη περίπτωσης της Κ.Α.Ε. και Π.Α.Ε. του Παναθηναϊκού, όπου θα γίνει τηλεφωνική επικοινωνία με τους υπεύθυνους των κοινωνικών δικτύων και τους διευθυντές Μάρκετινγκ. Επίσης, θα γίνει ανάλυση περιεχομένου των κοινωνικών δικτύων της Κ.Α.Ε. και Π.Α.Ε. του Παναθηναϊκού όσον αφορά της δημοσιεύσεις που έγιναν τον μήνα Ιανουάριο του 2015 και την απήχηση που είχαν στο φίλαθλο κοινό.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Αθλητισμός
Διαδίκτυο (Internet)
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)