Εταιρική κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων (ΕΚΕ): μελέτη περίπτωσης Wind

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Εταιρική κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων (ΕΚΕ): μελέτη περίπτωσης Wind

Ανανιάδου, Άννα

Στη σημερινή εποχή, ο κόσμος των επιχειρήσεων γίνεται ολοένα και περισσότερο ανταγωνιστικός. Μέσα από την προσπάθεια για προβολή οι επιχειρήσεις ξεκίνησαν να ασχολούνται με ζητήματα τα οποία απασχολούν το κοινωνικό σύνολο. Αυτή η ευαισθητοποίηση ξεκίνησε ως όπλο προβολής μιας καλής εικόνας, αλλά έχει φτάσει στο σημείο να γίνεται μέρος της φιλοσοφίας της επιχείρησης. Σε ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον, η ικανοποίηση του καταναλωτή αποτελεί τομέα καθοριστικής σημασίας για τη βιωσιμότητα αλλά και την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της επιχείρησης. Στην ικανοποίηση των πελατών συμπεριλαμβάνεται και η συμπεριφορά της εταιρείας απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον της. Η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), δεν έχει κάποιο συγκεκριμένο και κοινώς αποδεκτό ορισμό, αλλά αυτό που παρουσιάζει μέσα από το έργο της δημιουργεί την επιδοκιμασία της κοινής γνώμης. Μέσα από την ΕΚΕ η επιχείρηση ξεκινάει δραστηριότητες εθελοντικού χαρακτήρα, οι οποίες στόχο έχουν την βελτίωση κοινωνικών, οικονομικών, εργασιακών και περιβαλλοντικών θεμάτων. Η παρούσα εργασία, αναφέρει βασικές πληροφορίες για την ΕΚΕ και στη συνέχεια εξετάζει την περίπτωση μιας εταιρείας που ανήκει στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών, τη Wind. Ο βασικός σκοπός της είναι ο προσδιορισμός της έννοιας της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, καθώς, επίσης, και της σημασίας που έχουν οι δράσεις της. Σαν βασική αρχή της επιχείρησης, προκειμένου να πετύχει τον στόχο της μέσα από μια καλή φήμη, είναι η αξιοποίηση των ενεργειών της ΕΚΕ. Η παρούσα εργασία είναι βιβλιογραφική και παρουσιάζει τις πληροφορίες μέσα από έρευνα σε πηγές. Αρχικά, ορίστηκε το τι είναι σημαντικό για τη συγγραφή της εργασίας, ώστε να παρουσιαστεί το θέμα από μια ολοκληρωμένη σκοπιά. Εφόσον καθορίστηκαν τα ζητήματα που θα παρουσιαστούν, έγινε η αναζήτηση σε άρθρα, βιβλία και διαδίκτυο, ώστε να συλλεχθούν οι πληροφορίες που αφορούσαν το θέμα της εργασίας. Μέσα από έρευνα και μελέτη των αποτελεσμάτων, λήφθηκε η απόφαση για το ποια σημεία των πληροφοριών θα χρησιμοποιηθούν και ποια όχι. Αυτά τα οποία θεωρήθηκαν ως λιγότερο σημαντικά, απορρίφθηκαν. Δίνοντας σημασία σε γενικά στοιχεία που καλύπτουν τη θεματολογία ξεκίνησε η συγγραφή της. Μέσα από αυτή τη διαδικασία προέκυψαν και ανάγκες συμπλήρωσης ή επιπλέον αναζήτησης για τα σχετικά θέματα.

Thesis
NonPeerReviewed

Κινητή τηλεφωνία
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Τηλεπικοινωνία

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)