Σχέδιο μάρκετινγ μιας τοπικής οινοποιητικής επιχείρησης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Σχέδιο μάρκετινγ μιας τοπικής οινοποιητικής επιχείρησης

Κουκουλιάτα, Αικατερίνη

Το σχέδιο Μάρκετινγκ μιας τοπικής οινοποιητικής επιχείρησης αναφέρεται στη χρήση του σχεδίου Μάρκετινγκ από επιχειρήσεις μικρού μεγέθους, καθώς η επιχείρηση που χρησιμοποιείται στην έρευνα συγκαταλέγεται στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η εργασία μέσω της έρευνας γνωστοποιεί πόσο σημαντική είναι η χρήση του σχεδίου Μάρκετινγκ για την ορθή λειτουργία της επιχείρησης και με ποιά μέσα προσπαθεί η επιχείρηση να χρησιμοποιήσει στο έπακρο το μάρκετινγκ για να επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Η έρευνα τοποθετείται σε μια μικρή τοπική οινοποιητική επιχείρηση, το οινοποιείο Διαμαντή και στο πως μέσω των λειτουργιών του Μάρκετινγκ το προϊόν γίνεται γνωστό στο κοινό, καταναλώνεται και φυσικά εκπληρώνεται ο μεγαλύτερος στόχος της επιχείρησης, η αύξηση των πωλήσεων και η διατήρηση της εταιρίας στο χρόνο. Σημαντικό ρόλο κατέχουν τα στάδια του μάρκετινγκ που αναφέρονται στο προϊόν, την τιμή, την διανομή και την προώθηση που μέσω αυτών επιτυγχάνεται το Μάρκετινγκ. Με την βοήθεια των μεθοδολογικών εργαλείων γίνονται γνωστά τα αποτελέσματα της έρευνας, τόσο με ποιοτικό χαρακτήρα όσο και με ποσοτικό. Ποιοτική μέθοδος έρευνας της συγκεκριμένης εργασίας, είναι η πρόσωπο με πρόσωπο συνέντευξη με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης με σκοπό την ενημέρωση για τα προϊόντα και την συνολική λειτουργία του οινοποιείου. Ως ποσοτική μέθοδος έρευνας στην εργασία χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο, μέσω του οποίου γνωστοποιήθηκαν τα δεδομένα τα οποία με πρόγραμμα δημοσκοπήσεων έδωσαν τις μετρήσεις, τα ποσοστά των οποίων αφορούν την τοπική κοινωνία και την προτίμηση των καταναλωτών του οινοποιείου. Επιπλέον προτείνεται ένα νέο σχέδιο Μάρκετινγκ για την καλυτέρευση της λειτουργείας του οινοποιείου και της βελτίωσης της παραγωγής και πώλησης. Τα βασικά συμπεράσματα είναι πως αν και το οινοποιείο είναι μια μικρή επειχείρηση και με μεγάλο ανταγωνισμό μπορεί και στηρίζει την λειτουργία της και φυσικά μπορεί να χρησιμοποιεί όσο το δυνατόν, το σχέδιο μκτ για να έχει τις μέγιστες πωλήσεις, χρησιμοποιώντας το νέο προτεινόμενο σχέδιο Μάρκετινγκ.

Thesis
NonPeerReviewed

Μάρκετινγκ
Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Οινοποιία
Στρατηγικός σχεδιασμός

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)