Μια συγκριτική μελέτη των ιστοσελίδων των Ακαδημαϊκών Τμημάτων του 1ου επιστημονικού πεδίου

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Μια συγκριτική μελέτη των ιστοσελίδων των Ακαδημαϊκών Τμημάτων του 1ου επιστημονικού πεδίου

Στουγιάννης, Ιωάννης

Το διαδίκτυο αποτελεί πλέον αναπόσπαστο τμήμα του κοινωνικού γίγνεσθαι. Το εύρος της επιρροής του στην οικονομία, στα µέσα µαζικής επικοινωνίας αλλά και στην εκπαίδευση είναι τεράστιο. Την τελευταία δεκαετία του 20ου αιώνα παρατηρήθηκε ραγδαία αύξηση των συνδεδεμένων υπολογιστών στο διαδίκτυο. Οι χρήστες του αυξάνονται µε ραγδαίους ρυθμούς και καθημερινά αυξάνονται οι ιστοσελίδες και οι πληροφορίες που δημοσιεύονται σε αυτό. Επομένως το διαδίκτυο ως ένα νέο σχετικά ηλεκτρονικό µέσο µαζικής επικοινωνίας αποσκοπεί στην ενημέρωση και στην αναζήτηση διάφορων θεμάτων που ενδιαφέρουν ολοένα και περισσότερο τον κόσμο . Υπάρχει µία πληθώρα ιστοσελίδων στον ισότοπο οι οποίες διακρίνονται σε πολλές κατηγορίες. Στην παρούσα εργασία θα γίνει µια έρευνα στην κατηγορία των sites της εκπαίδευσης. Η έρευνα αυτή εστιάζεται στους δικτυακούς τόπους των ιστοσελίδων των ακαδημαϊκών τμημάτων του 1ου επιστημονικού πεδίου. Μελετήθηκαν συνολικά οι ιστοσελίδες εκατό οχτώ (108) Α.Ε.Ι και εννέα (9) Τ.Ε.Ι. Είναι µια ανάλυση που αφορά την χρησιμότητα, την προβολή και την παρουσίαση τους στο διαδίκτυο. Οι ιστοσελίδες αποτελούν ένα πολύτιμο βοηθητικό εργαλείο καθώς και µια διευκόλυνση στους τωρινούς και μελλοντικούς σπουδαστές αρκεί ο σχεδιαμός τους και η προσφερόμενη αλληλεπίδραση να είναι λειτουργική και να τους παρέχει την δυνατότητα να αποκομίσουν χρήσιμες πληροφορίες.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδίκτυο στην εκπαίδευση
Δίκτυα πληροφόρησης - Κοινωνικές απόψεις
Δημόσιες σχέσεις
Εκπαίδευση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-09


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)