Οι διαφημιστικές εκστρατείες στα κοινωνικά δίκτυα=The advertising campaigns on social networks

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Οι διαφημιστικές εκστρατείες στα κοινωνικά δίκτυα=The advertising campaigns on social networks

Κυρίδου, Χριστίνα

Οι νέες τεχνολογίες και ιδιαίτερα το διαδίκτυο έχουν αλλάξει τα δεδομένα στο επιχειρησιακό περιβάλλον, σε όλους τους τομείς. Πολλές εταιρείες για να ενισχύσουν την παραγωγικότητα, την καινοτομία και τη φήμη χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα. Οι διαφημίσεις στο χώρο του διαδικτύου γίνονται με βάση τις αναζητήσεις που κάνει ο κάθε χρήστης καθημερινά στο διαδίκτυο. Είναι γεγονός πως για να διατηρήσει κάποιος μια επιχείρηση λειτουργική και ταυτόχρονα κερδοφόρα και ανταγωνιστική, θα πρέπει να ακολουθεί αδιαλείπτως τα νέα δρώμενα και όλες τις αλλαγές στις απόψεις και τις ανάγκες των πελατών της, ενώ παράλληλα να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών και πάντα σε τιμές ανάλογες τις αξίας τους. Από την εποχή που το διαδίκτυο έχει γίνει μέρος της καθημερινής ζωής των περισσοτέρων από εμάς, τα δεδομένα αυτά έχουν γίνει ακόμη πιο σημαντικά για την διατήρηση και την κερδοφορία μιας επιχείρησης. Συγκεκριμένα, μέσω των κοινωνικών δικτύων, οι επιχειρήσεις μπορούν να προσδιορίσουν και να στοχοποιήσουν ευκολότερα και γρηγορότερα τα κομμάτια της αγοράς στα οποία ενδιαφέρονται να αναπτυχθούν. Για παράδειγμα οι διαφημίσεις στο Facebook μετά από ένα σχετικά δύσκολο ξεκίνημα έχουν φτάσει πια σε ένα σημείο που σίγουρα θεωρούνται πετυχημένο προϊόν τόσο για το κοινωνικό δίκτυο και τα έσοδα του όσο και για τους διαφημιζόμενους που έχουν αρχίσει να βλέπουν σημαντικά αποτελέσματα. Το Facebook αποτελεί αδιαμφισβήτητα ένα πολύ ισχυρό εργαλείο διαφήμισης. Δίνεται η δυνατότητα προσέγγισης υποψήφιων πελατών με βάση προσωπικές πληροφορίες (ηλικία, ενδιαφέροντα, τόπος κατοικίας κτλ) που έχουν καταχωρηθεί από τους ίδιους τους χρήστες. Το γεγονός αυτό καθιστά αποτελεσματικότερη τη διαφήμιση. Διαφημιστικές εταιρείες έχουν αναλάβει αυτού του είδους την προώθηση για λογαριασμό διάφορων επιχειρήσεων. Η διαφήμιση στο Facebook είναι πιο φθηνή σε σχέση με το google. Η πληρωμή γίνεται είτε σύμφωνα με τις επιλογές στη διαφήμιση (κόστος ανά κλικ) είτε σύμφωνα με τις εμφανίσεις της (κόστος ανά εμφάνιση). Όσο μεγαλώνει η δικτυακή παρέα του Facebook τόσο πιο χρήσιμο διαφημιστικό εργαλείο θα γίνεται.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα
Πληροφοριακή τεχνολογία
Επικοινωνία - Τεχνολογικές καινοτομίες

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-09


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)