Το διαδίκτυο και οι προσωπικές ιστοσελίδες ως εργαλείο ανάπτυξης της πολιτικής επικοινωνίας=The internet & personal websites as development tool of political communication

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2015 (EN)
Το διαδίκτυο και οι προσωπικές ιστοσελίδες ως εργαλείο ανάπτυξης της πολιτικής επικοινωνίας=The internet & personal websites as development tool of political communication

Νίκου, Ουρανία

Τα τελευταία χρόνια εξαιτίας της ραγδαίας ανάπτυξης στον χώρο της πληροφορικής εξελίχθηκαν τα δίκτυα και ξεκίνησε να υπερτερεί το διαδίκτυο σε όλο τον πλανήτη. Σύμφωνα με το παγκόσμιο αυτό δίκτυο οι χρήστες του μπορούν να έχουν στην διάθεση τους πολλές υπηρεσίες, να επικοινωνούν αλλά και να πληροφορούνται για διάφορα θέματα. Έτσι σύντομα μεγάλος αριθμός ατόμων ξεκίνησε να φτιάχνει blogs, facebook, twitter και προσωπικές ιστοσελίδες. Μέσω της δημιουργίας των παραπάνω σελίδων ήθελαν να εκφράσουν τις απόψεις τους, να προωθήσουν την δικής του ιδέα. Άνθρωποι με εμπειρία και εξειδίκευση στην πολιτική επικοινωνία και το μάρκετινγκ βρήκαν ενδιαφέρον τις σελίδες αυτές και προώθησαν την ιδέα αυτή στους πολιτικούς. Συνήθως πριν τις εκλογές επικοινωνιολόγοι συμβουλεύουν τα πολιτικά πρόσωπα για την καλύτερη εμφάνιση της εικόνας τους. Γι’ αυτό κάποιοι πολιτικοί για να κερδίσουν ψηφοφόρους έφτιαξαν προσωπικές ιστοσελίδες για να δείξουν τις δράσεις τους στο διαδικτυακό κοινό. Σκοπός της εργασίας είναι η εφαρμογή της πολιτικής επικοινωνίας μέσω του διαδικτύου, η σύνδεσή τους και πως επηρεάζεται η κοινή γνώμη. Στην πορεία της εργασίας θα γίνει αναφορά στους πολιτικούς που ακολούθησαν την μέθοδο αυτή και κατά πόσο τους επηρέασε θετικά στην εκλογική τους πορεία και στα αποτελέσματα των εκλογών. Σημασία έχει να αναφερθεί ότι η κοινή γνώμη αποφασίζει για την ανάδειξη των βουλευτών μέσω της ψηφοφορίας. Η πολιτική, το διαδίκτυο και η κοινή γνώμη συνδέονται μεταξύ τους. Η σύνδεση αυτή γίνετε στο σημείο της συλλογής των ψήφων, στο άκουσμα των πολιτικών για την γνώμη του λαού. Ο πολιτικός επικοινωνεί άμεσα με τον ψηφοφόρο του ακούει τα προβλήματά του και προσπαθεί να λύσει τα προβλήματα που τον απασχολούν. Η εργασία ολοκληρώνεται με την παρουσίαση των συμπερασμάτων της μελέτης και τον συσχετισμών της με την υπάρχουσα θεωρία.

Thesis
NonPeerReviewed

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Διαδίκτυο (Internet)

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-12


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)