Ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και social media

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2015 (EN)
Ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και social media

Δουλγέρη, Νικολέτα

Το Διαδίκτυο, είναι ένα ευρύτατα διαδεδομένο μέσο το οποίο έχει διεισδύσει έντονα στην καθημερινότητα τόσο των ανθρώπων όσο και των επιχειρήσεων. Ολοένα και μεγαλώνει ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο, είτε για προσωπικούς είτε για επαγγελματικούς λόγους, εφόσον έχει αναδειχθεί ως ο επικρατέστερος τρόπος ενημέρωσης για θέματα ποικίλης ύλης, αλλά και διαφήμισης των προϊόντων/υπηρεσιών που η κάθε επιχείρηση παράγει. Αυτό θα είναι και το θέμα που θα αναπτυχθεί στην παρούσα πτυχιακή εργασία. Καθώς θα αναλυθούν διάφοροι ορισμοί του marketing και των Social Media ενώ θα γίνει και κάποια χρονική αναδρομή στο παρελθόν προκειμένου να εξερευνήσουμε το πώς ξεκίνησε και αναπτύχθηκε αυτό το ισχυρό μέσο. Έπειτα, αυτό το πολύπτυχο μέσο, αναλύεται διεξοδικά, μελετώντας τα διάφορα στοιχεία του, κατά κύριο λόγο όμως τα ιδιαιτέρως βασικά χαρακτηριστικά του, το Social Media Marketing, το Viral Marketing και ο Τουρισμός. Ως τελευταίο σκέλος της πτυχιακής αυτής εργασίας θα αναλύσουμε το πρακτικό κομμάτι των Social Media στον ξενοδοχειακό κλάδο της Θεσσαλονίκης. Θα δούμε με συγκεκριμένους αριθμούς και διαγράμματα το πόσο βοηθάνε τελικά τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τα ξενοδοχεία, αν ο κόσμος είναι αντικειμενικός κριτής και το πόσο μπορούν οι χρήστες να επηρεάσουν το κάθε ξενοδοχείο θετικά ή αρνητικά.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουρισμός
Κοινωνικά δίκτυα
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2015-10


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)