Ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και social media

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και social media

Δουλγέρη, Νικολέτα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2015-10

2015-10


Το Διαδίκτυο, είναι ένα ευρύτατα διαδεδομένο μέσο το οποίο έχει διεισδύσει έντονα στην καθημερινότητα τόσο των ανθρώπων όσο και των επιχειρήσεων. Ολοένα και μεγαλώνει ο αριθμός των χρηστών που χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο, είτε για προσωπικούς είτε για επαγγελματικούς λόγους, εφόσον έχει αναδειχθεί ως ο επικρατέστερος τρόπος ενημέρωσης για θέματα ποικίλης ύλης, αλλά και διαφήμισης των προϊόντων/υπηρεσιών που η κάθε επιχείρηση παράγει. Αυτό θα είναι και το θέμα που θα αναπτυχθεί στην παρούσα πτυχιακή εργασία. Καθώς θα αναλυθούν διάφοροι ορισμοί του marketing και των Social Media ενώ θα γίνει και κάποια χρονική αναδρομή στο παρελθόν προκειμένου να εξερευνήσουμε το πώς ξεκίνησε και αναπτύχθηκε αυτό το ισχυρό μέσο. Έπειτα, αυτό το πολύπτυχο μέσο, αναλύεται διεξοδικά, μελετώντας τα διάφορα στοιχεία του, κατά κύριο λόγο όμως τα ιδιαιτέρως βασικά χαρακτηριστικά του, το Social Media Marketing, το Viral Marketing και ο Τουρισμός. Ως τελευταίο σκέλος της πτυχιακής αυτής εργασίας θα αναλύσουμε το πρακτικό κομμάτι των Social Media στον ξενοδοχειακό κλάδο της Θεσσαλονίκης. Θα δούμε με συγκεκριμένους αριθμούς και διαγράμματα το πόσο βοηθάνε τελικά τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης τα ξενοδοχεία, αν ο κόσμος είναι αντικειμενικός κριτής και το πόσο μπορούν οι χρήστες να επηρεάσουν το κάθε ξενοδοχείο θετικά ή αρνητικά.

Ξ > Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουρισμός

Τουρισμός
Κοινωνικά δίκτυα
Ξενοδοχειακό μάνατζμεντ

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)