Προβλήματα και προοπτικές του ελληνικού κλάδου ένδυσης και η δημιουργία επώνυμου προϊόντος στην διεθνή αγορά

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2003 (EN)
Προβλήματα και προοπτικές του ελληνικού κλάδου ένδυσης και η δημιουργία επώνυμου προϊόντος στην διεθνή αγορά

Σικαλίδου, Δέσποινα

Στο 1° κεφάλαιο εξετάζεται η κατάσταση και ανάπτυξη της κοινοτικής και διεθνούς αγοράς προϊόντων ένδυσης. Δηλαδή, γίνεται αναφορά για την ένδυση του παρελθόντος και του σήμερα όσον αφορά την Ελλάδα. Εξετάζονται κάποια προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της ένδυσης σχετικά με τον ανταγωνισμό που υπάρχει και υπάρχει σχετική ανάλυση γι' αυτό. Καθώς και για τους διεθνείς οργανισμούς που υπάρχουν και θέτουν τους κανόνες για το εμπόριο των προϊόντων, αναλύονται με πίνακες και στατιστικά στοιχεία η παραγωγική μας ικανότητα και διάρθρωση του προϊόντος ένδυση. Στο 2° κεφάλαιο εξετάζονται τα προβλήματα και οι προοπτικές εξαγωγικής επέκτασης του ελληνικού κλάδου ένδυσης στην διεθνή αγορά και η δημιουργία επώνυμου προϊόντος. Δηλαδή, η ανάπτυξη των εξαγωγικών δραστηριοτήτων μας, οι αναφορές αυτές γίνονται με την παρουσίαση πινάκων και στατιστικών στοιχείων τόσο για τις εξαγωγές της χώρας μας προς τις χώρες της Ε.Ε. και στις Βαλκανικές χώρες όσο και για τις εισαγωγές της χώρας μας απ' αυτές. Με τον όρο «στρατηγικές συμμαχίες», εννοούμε νέους τρόπους ανάπτυξης και εξέλιξης που αφορούν την βελτίωση του κλάδου ένδυσης και ο τρόπος υιοθέτησης του από τις ελληνικές επιχ/σεις. Εξετάζεται επίσης και η επενδυτική δράση των Ελληνικών επιχ/σεων στις Βαλκανικές χώρες. Γίνεται αναφορά στον τρόπο ανάπτυξης του ελληνικού δικτύου και στον τρόπο διανομής του προϊόντος μας. Αναλύονται τα διεθνή, ευρωπαϊκά και εθνικά πρότυπα τυποποίησης όσον αφορά τον κλάδο της ένδυσης, αναφορά στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχ/σεων στην διεθνή αγορά. Τέλος, αναλύονται τρόποι προβολής-προώθησης του προϊόντος μας, γίνεται αναφορά στην διεθνή εκπροσώπηση μας σε εκθέσεις στην Ε.Ε., οι υποδομές και οι τεχνολογική ανάπτυξη που θέτονται στον κλάδου, καθώς και τα κοινοτικά προγράμματα που βοηθούν στην δημιουργία επώνυμου προϊόντος στην διεθνή αγορά. Στο 3° κεφάλαιο παρουσιάζονται και αναλύονται στοιχεία της βιοτεχνίας «Ραπτική Α.Ε.» σχετικά με τις στρατηγικές και τους στόχους της, τον τρόπο εισόδου της και την προώθηση των προϊόντων της, με την παρουσίαση και ανάλυση πινάκων σχετικά με τις εισαγωγές και εξαγωγές των πρώτων υλών, των προϊόντων της, κ.α .. Τέλος, αναφέρονται τα γενικά συμπεράσματα του κλάδου ένδυσης στην Ελλάδα και διεθνώς.

Thesis
NonPeerReviewed

Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2003


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)