Τα πολυμέσα εκτός από εργαλεία τα οποία εμπλούτισαν και προσέφεραν μια νέα ματιά στην ψυχαγωγία, στην επικοινωνία, την διάδοση της πληροφορίας και την ενημέρωση έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στον κλάδο της εκπαίδευσης. Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να κάνουν την εκπαίδευση και την επιμόρφωση του κοινού πιο διασκεδαστική και ταυτόχρονα πιο εύκολη.
Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μιας πολυμεσικής εφαρμογής για την εκμάθηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στις μικρές ηλικίες. Λόγω του γεγονότος ότι η εφαρμογή σχεδιάστηκε για παιδία έγινε προσπάθεια για παιχνιδοποίηση των πληροφοριών που προσφέρει η εργασία στο κοινό για να γίνει ευκολότερη η κατανόηση των κανόνων που πρέπει να τηρούνται στην οδική κυκλοφορία. Κατά την διάρκεια της εργασίας έγινε προσπάθεια να ακολουθηθούν όσο πιο πιστά γινόταν τα στάδια παραγωγής μιας πολυμεσικής εφαρμογής, δηλαδή ανάλυση, σχεδίαση, ανάπτυξη, έλεγχος και διανομή.
Για την δημιουργία της εφαρμογής τα προγράμματα τα οποία χρησιμοποιήθηκαν είναι το Adobe Photoshop CC 2015 για την δημιουργία των γραφικών της εφαρμογής και το Pixlr για την επεξεργασία εικόνων ώστε να εφαρμόζουν όσο καλύτερα γίνεται μέσα στην εφαρμογή. Τέλος για την ολοκλήρωση και για το στήσιμο της εργασίας χρησιμοποιήθηκε το Macromedia Director MX 2004.
Η > Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Η > Ηλεκτρονική επεξεργασία δεδομένων
Λ > Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Ε > Εκπαίδευση
Π > Πληροφορική - Τεχνολογία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Ηλεκτρονική επεξεργασία δεδομένων
Λογισμικό εφαρμογών - Ανάπτυξη
Πληροφορική - Τεχνολογία
Εκπαίδευση
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)