Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους υποψήφιους ευρωβουλευτές των ευρωεκλογών 2014

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους υποψήφιους ευρωβουλευτές των ευρωεκλογών 2014

Γεωργιάδου, Βασιλική

Στην εργασία με θέμα «η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους υποψήφιους ευρωβουλευτές κατά την περίοδο των ευρωεκλογών 2014» έχει ως στόχο να ερμηνεύσει αρχικά το τι είναι μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τι είναι ευρωβουλευτές και ευρωεκλογές και πως σχετίζονται τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης με την πολιτική. Η μεθοδολογία που επιλέχτηκε είναι ποιοτική με ανάλυση περιεχομένου κάνοντας καταγραφή στο πόσο και πόσοι ευρωβουλευτές χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά την προεκλογική περίοδο των ευρωεκλογών 2014. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιήθηκαν στην έρευνα είναι τα πιο δημοφιλέστερα που είναι το facebook,twitter,youtube. Tα συμπεράσματα της εργασίας είναι ότι στις ευρωεκλογές πήραν μέρος 40 κόμματα και συνολικά 1.171 υποψήφιοι. Συμπαιρένουμε ότι οι Έλληνες ευρωβουλευτές δεν χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πρώτο στην προτίμηση τους είναι το facebook ακολουθεί το youtube και το twitter. Ωστόσο, παρατηρήθηκε ότι όσοι υποψήφιοι χρησιμοποίησαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν επιτυχία και στις εκλογές. Οι αναρτήσεις που ανέβαζαν ήταν σχετικά με την καθημερινότητα τους αλλά και την πολιτική τους ιδιότητα ενώ ανέβαζαν ειδήσεις της επικαιρότητας τις οποίες και σχολίαζαν με τους φίλους τους σε αυτά τα μέσα.

Thesis
NonPeerReviewed

Κοινωνικά δίκτυα
Ψηφιακή επικοινωνία
Πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)