Ανάλυση των επιπτώσεων των διαφημίσεων στις ιστοσελίδες των εταιρειών που τις φιλοξενούν: ποια μέτρα λαμβάνουν οι χρήστες, πως αυτά επηρεάζουν τις εταιρείες και τι εναλλακτικές χρησιμοποιούν

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Ανάλυση των επιπτώσεων των διαφημίσεων στις ιστοσελίδες των εταιρειών που τις φιλοξενούν: ποια μέτρα λαμβάνουν οι χρήστες, πως αυτά επηρεάζουν τις εταιρείες και τι εναλλακτικές χρησιμοποιούν

Ξανθοπούλου, Μαγδαληνή

Η εργασία έχει ως στόχο να παρουσιάσει σφαιρικά όλες τις πτυχές της διαδικτυακής διαφήμισης και να αναλύσει όλους τους όρους που εμπλέκονται, ώστε να γίνει κατανοητή και από κάποιον που δεν έχει σχέση με αυτό το αντικείμενο. Στα κεφάλαια που ακολουθούν εξηγούνται όλα για τη διαφήμιση, το διαδίκτυο και τη μεταξύ τους σχέση. Όπως επίσης και για τους τύπους των διαφημίσεων, ποιοι εμφανίζονται συχνότερα, τί μορφή έχουν, αν αρέσουν στο κοινό ή αν τις θεωρεί κουραστικές και τί κάνουν όταν γίνεται αυτό. Επιπλέον, αναφέρεται οτιδήποτε σχετίζεται με τη διαδικτυακή διαφήμιση, όπως ποιοι την δημιουργούν, πώς την τιμολογούν, πώς τα cookies χρησιμοποιούν τα στοιχεία των χρηστών για να βάλουν στοχευμένες διαφημίσεις και πώς μπορεί να εμποδιστεί αυτό. Ακόμη, αναφέρονται τρόποι εξακρίβωσης της αποτελεσματικότητας μιας διαφήμησης και της βελτιωσης της, καθώς και τί κάνουν οι εταιρείες πιστοποίησης και ποια προβλήματα μπορεί να προκύψουν. Επιπρόσθετα, θα ασχοληθούμε με τα προγράμματα Google Adwords και Google Adsense, όπου προβάλλουν σχετικές διαφημίσεις με τον όρο αναζήτησης του χρήστη. Η μεθοδολογία που επιλέχτηκε είναι δευτερογενή ποιοτική έρευνα ανάλυσης περιεχομένου, όπου μέσω των ετήσιων αναφορών των εταιρειών Google, Facebook, Amazon και Priceline παρουσιάζονται στοιχεία όπως το είδος του οικονομικού συστήματος που χρησιμοποιούν και το τί κέρδος έχουν από τις διαφημίσεις για το 2014 και το 2015, καθώς βγαίνουν αρχές του επόμενου χρόνου τα στοιχεία όλης της περσινής χρονιάς. Τέλος, η έρευνα απαντάει στα ερωτήματα του τίτλου της εργασίας και φανερώνει ότι οι χρήστες βάζουν προγράμματα που μπλοκάρουν τις διαφημίσεις γιατί τις βρίσκουν ενοχλητικές. Με την σειρά τους όσοι βάζουν διαφημίσεις, χάνουν χρήματα από αυτό και για να βγάλουν χρήματα θα πρέπει να πληρώνουν οι χρήστες συνδρομή, ώστε να τους ανοίξει η σελίδα.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ψηφιακή επικοινωνία
Διαδίκτυο (Internet)
Καταναλωτική συμπεριφορά

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-03


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)