Ο ρόλος των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ στις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 (ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία)

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Ο ρόλος των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ στις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 (ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία)

Μαρκόπουλος, Θωμάς

Το Web 2.0 αύξησε σημαντικά τον αριθμό των χρηστών του διαδικτύου και ταυτόχρονα διεύρυνε το πεδίο εφαρμογής του παγκόσμιου ιστού σε ολοένα και περισσότερες πτυχές της καθημερινότητας. Ως άμεσο αποτέλεσμα της επιτυχίας αυτής κάθε πεδίο ενδιαφέροντος που είχε εκπροσώπηση στο Web άρχισε να αποκτά υπόσταση στο Web.2.0 μέσα από νέες συνεργατικές εφαρμογές. Τα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook και το Twitter, χρησιμοποιούνται καθημερινά από τα διάφορα κόμματα για την προσέλκυση ολοένα και περισσότερων πολιτών. Τα κόμματα της Νέας Δημοκρατίας και του Σύριζα με αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα τόσο δικές τους όσο και των χρηστών καθημερινά κρατούν άσβεστο το ενδιαφέρον των πολιτών. Oι τρόποι που ένα πολιτικό κόμμα παρουσιάζει τις θέσεις του είναι πολλοί. Παραδοσιακοί όπως η τηλεόραση, ο τύπος και το ραδιόφωνο αλλά και νέοι όπως τα κοινωνικά δίκτυα. Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να συγκρίνει την χρήση των κοινωνικών δικτύων δυο συγκεκριμένων κομμάτων, του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς και της Νέας Δημοκρατίας, κατά την διάρκεια του Σεπτεμβρίου 2015. Στόχος ακόμη είναι να μελετηθεί ο τρόπος που παρουσίασαν μέσω των social media τις θέσεις και το πρόγραμμα τους αυτά τα δυο κόμματα. Η μέθοδος προσέγγισης που κυριάρχησε στην ανάλυση και έρευνα του πονήματος αυτού, ήταν η ανάλυση περιεχομένου και η σημειολογική ανάλυση.

Thesis
NonPeerReviewed

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Κοινωνικά δίκτυα
Πολιτική

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-03


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)