Με την παρούσα εργασία επιχειρείται μία βιβλιογραφική έρευνα της καινοτόμου επιχειρηματικότητας. Αρχικά, γίνεται εισαγωγική παρουσίαση των καινοτόμων επιχειρήσεων στην Ελλάδα και στη συνέχεια επιχειρείται σύντομη ανάλυση των μορφών και των ειδών καινοτομίας, ενώ γίνεται αναφορά στα χαρακτηριστικά της οικονομικής κρίσης. Επίσης, παρουσιάζονται οι καινοτόμες επιχειρήσεις και πόσο επηρεάστηκαν από την κρίση και ακολουθούν οι στρατηγικές των καινοτόμων επιχειρήσεων εν όψει της κρίσης, η εξέλιξη και το μέλλον τους. Τέλος, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα μέσα από την προσωπική διερεύνηση των απόψεων του δείγματος.