Σκοπός της παρούσα πτυχιακής εργασίας είναι να μελετήσει και να προσδιορίσει τους παράγοντες εκείνους οι οποίοι επηρεάζουν την επιτυχία της εξαγωγικής ανάπτυξης και επέκτασης των επιχειρήσεων σε νέες αγορές, διεθνώς. Η συγκεκριμένη εργασία εξετάζει την εξαγωγική πολιτική ανάπτυξης που εφαρμόζει η εταιρεία ISOMAT Α.Β.Ε.Ε., η οποία αποτελεί μια επιχείρηση με μεγάλη εξαγωγική δραστηριότητα.
Ε > Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Δ > Διεθνές μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Διεθνές μάρκετινγκ
Εξαγωγικές επιχειρήσεις - Ελλάδα
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)