Η γυναίκα και η δυναμική είσοδος της στο χώρο της επιχειρηματικότητας και του μάρκετινγκ = Woman and her dynamic entrance in entrepreneurship and marketing

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2016 (EN)
Η γυναίκα και η δυναμική είσοδος της στο χώρο της επιχειρηματικότητας και του μάρκετινγκ = Woman and her dynamic entrance in entrepreneurship and marketing

Ερμείδου, Χριστίνα-Ευαγγελία
Γκουντάρα, Αικατερίνη

Η γυναίκα τα τελευταία χρόνια στις ανεπτυγμένες χώρες έχει ενεργό κοινωνικό ρόλο. Πλέον, έχει εισβάλει και καθιερωθεί στον επιχειρηματικό χώρο. Αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του εργατικού δυναμικού ξεφεύγοντας από τα στερεότυπα και τις προκαταλήψεις που την ακολουθούσαν και ίσως ακόμα την ακολουθούν αλλά δεν την επηρεάζουν στον ίδιο βαθμό. Η είσοδος της στην επιχειρηματικότητα ήταν δύσκολη διότι παρουσιάζονται συχνά εμπόδια που άλλες φορές παρακάμπτονται άλλες φορές φέρνουν την στασιμότητα. Ένα συχνό εμπόδιο που παρουσιάζεται στη γυναίκα όταν προσπαθεί να ανέλθει σε ιεραρχικές θέσεις είναι "Ο γυάλινος τοίχος". Αυτό το φαινόμενο είναι πολύ συχνό και είναι ο λόγος που το ποσοστό των γυναικών σε διοικητικές θέσεις είναι πάρα πολύ μικρό. Από την άλλη πλευρά, βλέπουμε όλο και περισσότερες γυναίκες να γίνονται ιδιοκτήτριες της δικής τους επιχείρησης για να είναι αυτόνομες. Το άνοιγμα της επιχείρησης τους βοηθάει ώστε να είναι οικονομικά ανεξάρτητες αλλά να μπορούν να εξελιχθούν και σε προσωπικό επίπεδο (οικογένεια). Το μάρκετινγκ είναι αναπόσπαστο κομμάτι των γυναικών αυτών διότι προσπαθούν να ενημερώνονται, να εξελίσσονται, να πρωτοπορούν για την καλύτερη προβολή της επιχείρησης τους ώστε να είναι μια υγιής και κερδοφόρα επιχείρηση. Για να διερευνηθεί κατά πόσο το μάρκετινγκ είναι απαραίτητο για την γυναικεία επιχειρηματικότητα αλλά και οι ενέργειες που κάνει ώστε να είναι ενεργή στην επιχειρηματικότητα έπρεπε να διεξαχθεί μία έρευνα. Δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο και διανεμήθηκε προσωπικά σε εκατό γυναίκες ιδιοκτήτριες καταστημάτων. Από τις απαντήσεις που συλλέξαμε, καταλήξαμε σε κάποια συμπεράσματα και αποτελέσματα που αποτελούνται αποκλειστικά από την έρευνα της εργασίας αυτής.

Thesis
NonPeerReviewed

Επιχειρήσεις
Μάρκετινγκ
Επιχειρηματική δραστηριότητα
Γυναίκα - Επαγγελματική απασχόληση

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-11


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)