Η έννοια και η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2016 (EN)
Η έννοια και η σημασία της διαδικτυακής διαφήμισης στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον

Καραπαναγιωτίδου, Κυριακή

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ανάπτυξη της διαφήμισης μέσω διαδικτύου αλλά και των υπηρεσιών που προσφέρει το διαδίκτυο, το οποίο έχει κατορθώσει να εισέλθει στις ζωές των καταναλωτών παίζοντας καθοριστικό ρόλο. Η επίδραση του διαδικτύου στην καθημερινότητα των καταναλωτών παρατηρείται από το γεγονός ότι πλέον το διαδίκτυο θεωρείται ως ένα ακόμα διαφημιστικό μέσο. Η online διαφήμιση είναι ένα είδος προώθησης που χρησιμοποιεί τον παγκόσμιο ιστό για την άμεση προβολή μηνυμάτων τα οποία έχουν σκοπό την προσέλκυση πελατών. Παραδείγματα Online διαφήμισης μπορούμε να βρούμε στις λίστες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης, στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, κτλ), σε διαφημιστικά banners κ.α. Ένα σημαντικό πλεονέκτημα της Online διαφήμισης είναι η άμεση δημοσιότητα της πληροφορίας και του περιεχομένου που δεν περιορίζεται από τον τόπο ή το χρόνο. Για αυτό το λόγο η περιοχή και ο τρόπος εμφάνισης της διαδραστικής διαφήμισης σε έναν ιστοχώρο παρουσιάζει νέες προκλήσεις για τους διαφημιστές. Άλλο ένα όφελος είναι η αποδοτικότητα των επενδύσεων του διαφημιζόμενου, αφού επιτρέπει την αλλαγή του περιεχομένου του διαφημιστικού μηνύματος και των ιστοχώρων στους οποίους θα εμφανίζεται. Υπάρχει έτσι η δυνατότητα να εμφανίζεται σε σχετικούς ιστοχώρους και δίπλα στις λίστες αποτελεσμάτων με σχετικές λέξεις – κλειδιά. Οι περισσότερες επιχειρήσεις έχουν καταλάβει την αξία του διαδικτύου, παρατηρώντας την ραγδαία ανάπτυξη των χρηστών του, γι΄αυτό και επιχειρούν να διαφημίσουν τα προϊόντα – υπηρεσίες τους μέσω διαδικτύου. Η παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετήσει την έννοια της διαδικτυακής διαφήμισης και το κατά πόσο σημαντική είναι μια τέτοια διαφήμιση στην επιρροή του καταναλωτικού κοινού. Αναφέρεται στην διαδικασία οργάνωσης μιας διαδικτυακής εκστρατείας καθώς και στις μορφές προβολής των διαδικτυακών διαφημίσεων. Το πρακτικό κομμάτι μελετά την επιρροή των online διαφημίσεων στο καταναλωτικό κοινό με πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Διαφήμιση
Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2016-11


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)