Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα: συγκριτική μελέτη της αποτελεσματικότητάς τους = Advertisements on social networks: comparative study of their effectiveness
Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα: συγκριτική μελέτη της αποτελεσματικότητάς τους = Advertisements on social networks: comparative study of their effectiveness
Στόχος της εργασίας είναι να αποδειχθεί, μέσα από συγκριτική μελέτη, ποιο κοινωνικό δίκτυο είναι πιο αποτελεσματικό όσον αφορά τις προβαλλόμενες διαφημίσεις. Συγκεντρώθηκαν πληροφορίες για τις αντιλήψεις των καταναλωτών για τις διαφημίσεις στο Facebook και στο YouTube με βάση τρεις διαστάσεις: ψυχαγωγική, χρησιμότητα, ενημερωτική. Οι πληροφορίες αυτές συλλέχθηκαν από δείγμα εκατό ανθρώπων του πληθυσμού της Ξάνθης. Το εργαλείο το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την συλλογή των πληροφοριών ήταν το ερωτηματολόγιο και η μέθοδος διανομής ήταν η προσωπική μέθοδος. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε μέσω του ειδικού προγράμματος ανάλυσης στατιστικών δεδομένων spss. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν ότι τα δύο μέσα κοινωνικής δικτύωσης κρίνονται από τους ερωτώμενους το ίδιο αποτελεσματικά όσον αφορά τις δύο πρώτες διαστάσεις. Όσον αφορά την ενημερωτική διάσταση οι ερωτώμενοι εκτιμούν ότι το YouTube είναι πιο αξιόπιστο μέσο και παρέχει πιο έγκαιρη πληροφόρηση σε αντίθεση με το Facebook. Στην παρούσα έρευνα το γενικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι το δείγμα των συμμετεχόντων θεωρεί και το Facebook και το YouTube το ίδιο αποτελεσματικά. Τείνει, όμως, να θεωρεί πιο αξιόπιστο κοινωνικό δίκτυο το YouTube.
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαφήμιση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαφήμιση
Κοινωνικά δίκτυα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)