Η προβολή του ελληνικού τουριστικού στις διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού και η επίδραση του στην αύξηση των τουριστικών αφίξεων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
TEI of West Macedonia   

Αποθετήριο :
@naktisis   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η προβολή του ελληνικού τουριστικού στις διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού και η επίδραση του στην αύξηση των τουριστικών αφίξεων

Τούση, Γεωργία
Ροδίτου, Αγγελική

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017-11

2017-11


Η εργασία αυτή παρουσιάζει την έρευνα όσο αναφορά την επίδραση των διεθνών εκθέσεων στην αύξηση των τουριστικών αφίξεων. Δίνει έμφαση στην προβολή και την θέση της Ελλάδας στις τουριστικές εκθέσεις. Επίσης παρουσιάζονται σύμφωνα με τα αποτελέσματα από όλη την συλλογή στοιχείων, η συμβολή των εκθέσεων τουρισμού στην ελληνική οικονομία καθώς και οι προοπτικές ανάπτυξης για τα επόμενα χρόνια. Πέρα από αυτό χρησιμοποιούνται πίνακες και διαγράμματα που απεικονίζουν την κατάταξη των χωρών και κυρίως της Ελλάδας ανάλογα με τον αριθμό αφίξεων. Ακόμα αναφέρονται και οι παράγοντες στην ανάπτυξη του εκθεσιακού τουρισμού καθώς και τα οφέλη του για τους εκθέτες και τους τουριστικούς προορισμούς. Το ελληνικό τουριστικό προϊόν έχει ενισχυθεί αναμφισβήτητα πολύ με την προβολή του στις διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού, αυτό αποδεικνύεται και από την παγκόσμια θέση της Ελλάδας σε σχέση με την θέση των κυριοτέρων ανταγωνιστικών χωρών.

Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουριστική πολιτική
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ

Τουριστική πολιτική
Τουριστικό μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.