Έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή για τα προϊόντα της εταιρίας αναψυκτικών «Φλώρινας – Δινάκη» = Consumer behavior research for the beverage products of “Florinas - Dinaki” company

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή για τα προϊόντα της εταιρίας αναψυκτικών «Φλώρινας – Δινάκη» = Consumer behavior research for the beverage products of “Florinas - Dinaki” company

Δαρβάρη, Αναστασία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2017-11

2017-11


Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την διερεύνηση και την αποτύπωση της συμπεριφοράς του καταναλωτή για τα προϊόντα της εταιρίας αναψυκτικών Φλώρινας- Δινάκη κυρίως στην Δυτική Μακεδονία. Η αρχική λογική της όλης προσπάθειας υπήρξε η αναζήτηση απαντήσεων όσον αφορά την αγοραστική προτίμηση των αγοραστών-καταναλωτών προϊόντων αναψυκτικών. Σε αυτήν την αναζήτηση επιχειρήθηκε ο εντοπισμός και η καταγραφή ποιου κομματιού της πίτας των αναψυκτικών καταλαμβάνει η τοπική και ανερχόμενη εταιρία Φλώρινας - Δινάκη. Η μεθοδολογία που έχει ακολουθηθεί στην συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία είναι η ποσοτική έρευνα, με την μέθοδο του ερωτηματολογίου. Για την αποτύπωση των απαντήσεων του ερωτηματολογίου και την εξαγωγή των αντιστοίχων συμπερασμάτων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα SPSS. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας βλέπουμε ότι οι καταναλωτές γνωρίζουν και προτιμούν τα αναψυκτικά Φλώρινας-Δινάκη λόγω της γεύσης τους αλλά και της ποιότητάς τους. Τα προϊόντα τούς είναι γνωστά από τα σούπερ μάρκετ και προτιμούν κυρίως τις γεύσεις πορτοκαλάδα και λεμονάδα σε μικρές πλαστικές συσκευασίες. Συμπερασματικά θα λέγαμε ότι, πανελλαδικά, ένα μεγάλο μερίδιο αγοράς έχουν καταλάβει οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες αναψυκτικών, αλλά οι καταναλωτές εν μέσω κρίσης, κάνουν μια γενναία στροφή προς τα ελληνικά αναψυκτικά πιστεύοντας ότι αυτός είναι ένας τρόπος στήριξης της ελληνικής οικονομίας και καταπολέμησης της ανεργίας.

Π > Ποτά
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Ποτά - Στατιστική ανάλυση

Ποτά - Στατιστική ανάλυση
Ποτά
Καταναλωτική συμπεριφορά

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)