Ο ρόλος των μουσείων σήμερα, ανεξάρτητα από το είδος ή το μέγεθός τους, σχετίζεται με την πρόσβαση στη γνώση και την παροχή δυνατοτήτων για τη δημιουργία της, τη διατήρηση και διάδοση βασικών αξιών προς όφελος της κοινωνίας, τη μη τυπική και δια βίου μάθηση (Vuillaume 2015). Τα μουσεία ανέκαθεν αποτελούσαν και αποτελούν χώρους παρουσίασης της ιστορίας και μέρη στα οποία μπορεί ο επισκέπτης να γνωρίσει από την ιστορία ενός τόπου, έως ήθη και έθιμα μιας άλλης εποχής. Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια, προκειμένου να έρθουν πιο κοντά μουσείο και επισκέπτες, έχουν αναπτυχθεί διάφορες τεχνολογίες με σκοπό τη διάδραση του χρήστη με τα εκθέματα ενός μουσείου, την εικονική περιήγηση ενός επισκέπτη σε ένα μουσείο ή ακόμη και την καλύτερη αναπαράσταση του τρόπου με τον οποίο χτίστηκαν διάφορα σπουδαία ιστορικά οικοδομήματα.
Η παρούσα εργασία αποτελεί ερευνητική μελέτη των διαδραστικών τεχνολογιών οι οποίες έχουν αναπτυχθεί στους μουσειακούς χώρους, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο μπορούν αυτές οι εφαρμογές – τεχνολογίες να χρησιμοποιηθούν καλύτερα. Στόχος της εργασίας είναι να αναδειχθεί η χρήση των καινοτόμων μεθόδων και νέων τεχνολογιών για την επίτευξη της διάδρασης μεταξύ των επισκεπτών και των εκθεμάτων – αντικειμένων που υπάρχουν στον εκάστοτε μουσειακό χώρο.
Ψ > Ψηφιακές επικοινωνίες
Μ > Μουσεία
Π > Πολιτιστική κληρονομιά
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Π > Πληροφορική - Τεχνολογία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Πληροφορική - Τεχνολογία
Πολιτιστική κληρονομιά
Δημόσιες σχέσεις
Διαφήμιση
Διαδίκτυο (Internet)
Μουσεία
Ψηφιακές επικοινωνίες
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)