Θέτοντας τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας ως το σημαντικότερο κοινό στο οποίο απευθύνονται οι Δημόσιες Σχέσεις, η παρούσα εργασία πραγματεύεται την νέα σχέση που αναπτύσσεται και ενδυναμώνεται ανάμεσα στα δυο μέρη, όπως αυτή διαμορφώνεται υπό το πρίσμα της δυναμικής των νέων τεχνολογιών.
Καταθέτοντας μια ευρεία ανάλυση των όρων -ορισμών καθώς και περιγραφή των δραστηριοτήτων και χαρακτηριστικών των Δημοσίων Σχέσεων και των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, γίνεται μια προσπάθεια σύγκρισης αυτών με την ελληνική πραγματικότητα, πραγματοποιώντας εκτενής έρευνα για τα εργαλεία και τις τακτικές που λειτουργούν σε εγχώριο επίπεδο. Με κεντρικό άξονα το διαδίκτυο και την χρήση του ως εργαλείο ανάπτυξης επικοινωνίας και σχέσεων με τα ΜΜΕ, έχουν αναλυθεί οι πρακτικές και στάση των ελληνικών επιχειρήσεων. Καταγράφοντας θετικά και αρνητικά δεδομένα, η εν λόγω πτυχιακή εργασία θέτει ως στόχο την αναγνώριση, μελέτη και αξιολόγηση της επικρατούσας κατάστασης.
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Δημοσιογραφία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημόσιες σχέσεις
Διαφήμιση
Δημοσιογραφία
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Διαδίκτυο (Internet)
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)