Στάση και απόψεις καταναλωτών στην πόλη της Ξάνθης και περιοχής Άνω Πόλεως Θεσσαλονίκης σχετικά με την αγορά νωπού κρέατος

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Στάση και απόψεις καταναλωτών στην πόλη της Ξάνθης και περιοχής Άνω Πόλεως Θεσσαλονίκης σχετικά με την αγορά νωπού κρέατος

Γριβάκης, Μαυρουδής

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018

2018


H παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά τους παράγοντες που καθορίζουν την κατανάλωση νωπού και εγχώριου κρέατος στην περιοχή της Θράκης και της Θεσσαλονίκης. Αρχικά αναφέρονται διάφορες εισαγωγικές πληροφορίες σχετικές με την κτηνοτροφία και τους κλάδους που απαρτίζεται, ενώ γίνετε και μια ιστορική αναδρομή. Στη συνέχεια χρησιμοποιώντας ως βάση στοιχεία τα οποία συλλέχθηκαν και αναλύθηκαν, αποδόθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας, που σχετίζονται με τις καταναλωτικές συνήθειες των επιμέρους πληθυσμών της πόλης Ξάνθης καθώς και της περιοχής της άνω πόλεως στην Θεσσαλονίκη. Για την επίτευξη του στόχου αυτού ακολουθήθηκε η μέθοδος της χρήσης ερωτηματολογίου πολλαπλών μεταβλητών (ηλικία, φύλο, οικονομικό υπόβαθρο κλπ.) το οποίο ως εύρος έρευνας συμπεριέλαβε πληθυσμιακό κομμάτι της Ξάνθης και της άνω πόλεως Θεσσαλονίκης. Tα συμπεράσματα είναι ότι οι καταναλωτές προτιμούν να καταναλώνουν νωπό κρέας καθώς το θεωρούν πιο ποιοτικό, δίνοντας βάση στην προέλευση του σε μεγάλο βαθμό με τα ντόπια ελληνικά προϊόντα να είναι στην πρώτη θέση. Παρατηρήθηκε ισορροπημένη διασπορά κατανάλωσης νωπού κρέατος μέσα στην εβδομάδα αν και το κατεψυγμένο έχει εισχωρήσει στις διατροφικές τους συνήθειες. Το μοσχαρίσιο νωπό κρέας καθώς και το νωπό κρέας κοτόπουλου είναι κυρίαρχα ως αναφορά τις αγοραστικές προτιμήσεις τον καταναλωτών. Χαρακτηριστικά όπως το χρώμα και υφή επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τους τελευταίους, ενώ παρατηρείται ότι δείχνουν εμπιστοσύνη κύριος σε τοπικά κρεοπωλεία σε σχέση με τις υπεραγορές.

Κ > Καταναλωτές
Α > Αγροτικά προϊόντα

Καταναλωτές
Αγροτικά προϊόντα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχν.Γεωπονίας και Τεχν.Τροφίμων και Διατροφής > Τμήμα Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων (Φλώρινα)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.