Τα τελευταία χρόνια, έχει παρατηρηθεί ραγδαία αύξηση της ψηφιακής πληροφορίας, της επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και των ηλεκτρονικών συναλλαγών με την χρήση της τεχνολογίας. Για τον λόγο αυτόν, η κάθε επιχείρηση ενδείκνυται να διαθέτει εφαρμογές ηλεκτρονικών υπολογιστών και διαδικτύου, οι οποίες στοχεύουν στην πραγματοποίηση και οργάνωση ορισμένων επιχειρηματικών διαδικασιών. Σε αυτού του είδους τις εφαρμογές ανήκουν και τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων, γνωστά και ως CRM,τα οποία αποθηκεύουν τα δεδομένα των πελατών και τις περισσότερες λειτουργίες μιας επιχείρησης. Έχει διαπιστωθεί ότι με την πάροδο του χρόνου, αυξάνεται η σημαντικότητα και η χρήση τους καθώς σκοπός τους είναι να μεγιστοποιηθούν τα έσοδα της επιχείρησης και η προσωπική ικανοποίηση των πελατών.