Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της έννοιας της ικανότητας καινοτομίας, των παραγόντων που την καθορίζουν και το αν τελικά η καινοτομία οδηγεί σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο χώρο των επιχειρήσεων, τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο ανασκοπώντας τη διεθνή βιβλιογραφία Η έννοια του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος συνδέεται άρρηκτα στη διεθνή βιβλιογραφία με την ύπαρξη καινοτομίας της επιχείρησης αλλά και με την καινοτομικότητα που διαθέτει. Στην παρούσα εργασία επιχειρείται να επιβεβαιωθεί η υπάρχουσα βιβλιογραφία αναφορικά με το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των επιχειρήσεων που προέρχεται από την δυνατότητα καινοτομίας της επιχείρησης, καθώς και οι τρόποι διαχείρισης καινοτομίας.
Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Α > Ανταγωνιστικότητα
Κ > Καινοτομία (επιχείρηση)
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Στρατηγικός προγραμματισμός
Καινοτομία (επιχείρηση)
Ανταγωνιστικότητα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)