Η Παιδαγωγική Διάσταση των Ψηφιακών Παιχνιδιών και ο Ρόλος τους στη Μάθηση

This item is provided by the institution :
  

Repository :
 | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η Παιδαγωγική Διάσταση των Ψηφιακών Παιχνιδιών και ο Ρόλος τους στη Μάθηση (EL)

Ακριτίδης, Νικόλαος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2023-12-12


Τα ψηφιακά παιχνίδια απασχολούν σήμερα ιδιαίτερα μεγάλη μερίδα ανθρώπων, και ειδικότερα τα παιδιά και τους εφήβους, γεγονός που υποδεικνύει ότι η αξιοποίησή τους στην έρευνα για την εκπαίδευση αποτελεί μια ιδιαίτερα ελκυστική προοπτική. Η δυνατότητα του ψηφιακού παιχνιδιού να συμβάλει σε νέες μορφές κοινωνικοποιητικών διαδικασιών και η ενδεχόμενη ένταξή του στην εκπαιδευτική διαδικασία του σχολείου, αποτελεί πρόκληση και θεωρούμε ότι είναι αναγκαία. Η πραγματικότητα αυτή υπαγορεύει κάποιους επαναπροσδιορισμούς, ώστε το σχολείο να εναρμονιστεί με ό,τι ισχύει στην καθημερινότητα του παιδιού και να του επιτρέψει να «εκμεταλλευτεί» το ψηφιακό παιχνίδι ως ένα σύγχρονο μέσο μάθησης και δημιουργίας νέων μορφών κοινωνικότητας και κοινωνικών δικτύων. (EL)


Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (EL)
ΤΠΕ (EL)
Ψηφιακά Παιχνίδια (EL)

Greek

Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας (EL)


2945-0586
Ανεμοπετάλιο; Τόμ. 2 Αρ. 2 (2023): Ανεμοπετάλιο; 12-21 (EL)
Ανεμοπετάλιο; Vol. 2 No. 2 (2023): Ανεμοπετάλιο; 12-21 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Copyright (c) 2023 Σύμβουλος Εκπαίδευσης (ΠΕ70), PhD (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)