Θετικές επιπτώσεις της τηλεόρασης και των διαδραστικών ψηφιακών παιχνιδιών στις γνωστικές ικανότητες των παιδιών

This item is provided by the institution :
  

Repository :
 | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Θετικές επιπτώσεις της τηλεόρασης και των διαδραστικών ψηφιακών παιχνιδιών στις γνωστικές ικανότητες των παιδιών (EL)

Σόλαρης, Ιωάννης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Peer-reviewed Article (EN)

2024-07-15


Τα νέα ψηφιακά μέσα στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογίας και των μέσων επικοινωνίας ολοένα και περισσότερο γοητεύουν τα παιδιά και γίνονται ελκυστικά στον χρόνο που αφιερώνεται για την ψυχαγωγία τους. Πρόκειται ιδίως για την τηλεόραση και για τα διαδραστικά ηλεκτρονικά παιχνίδια, στα οποία εκτίθενται τα παιδιά σε όλο και μικρότερη ηλικία και από τα οποία επομένως επηρεάζονται στις σκέψεις, τα συναισθήματα και τη συμπεριφορά τους. Πιο συγκεκριμένα, είναι σημαντική η εστίαση στη δυνάμει θετική επίδραση των δύο ανωτέρω μέσων στη γνωστική ανάπτυξη των παιδιών, σε αντίθεση με την έντονη κριτική για αρνητικά αποτελέσματα. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση των θετικών επιπτώσεων-επιδράσεων της τηλεόρασης και των διαδραστικών ψηφιακών παιχνιδιών σε συγκεκριμένες γνωστικές ικανότητες των παιδιών της πρώτης (3 έως 6 ετών) και μέσης παιδικής ηλικίας (6 έως 10 ετών). Τα συμπεράσματα απορρέουν από τη βιβλιογραφική επισκόπηση εμπειρικών ερευνών της τελευταίας εικοσαετίας που σχετίζονται με το προς διερεύνηση αντικείμενο. (EL)


τηλεόραση, διαδραστικά ψηφιακά παιχνίδια, γνωστική ανάπτυξη (EL)

Greek

Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας (EL)


2945-0586
Ανεμοπετάλιο; Τόμ. 3 Αρ. 3 (2024): Ανεμοπετάλιο; 21-25 (EL)
Ανεμοπετάλιο; Vol. 3 No. 3 (2024): Ανεμοπετάλιο; 21-25 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Copyright (c) 2024 Ιωάννης Σόλαρης (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)