Η παιδαγωγική του Φρενέ στην τάξη μας-Σύνθεση εμπειριών από το «τι νέα;» και το «συμβούλιο τάξης»

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας   

Αποθετήριο :
Ανεμοπετάλιο  | ΕΚΤ eJournals   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η παιδαγωγική του Φρενέ στην τάξη μας-Σύνθεση εμπειριών από το «τι νέα;» και το «συμβούλιο τάξης» (EL)

Soulioti, Magda
Τζιούμη, Γεωργία
Κούρου, Γεωργία

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-01-26


Στο άρθρο αυτό παρουσιάζονται οι εργασίες τριών εκπαιδευτικών και των μαθητών τους που συμμετείχαν στο «Πιλοτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης και εφαρμογής της παιδαγωγικής Φρενέ στη δημόσια εκπαίδευση», που οργάνωσε και υλοποίησε στην Τρίπολη η παιδαγωγική ομάδα «Το Σκασιαρχείο» σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και το Υπουργείο Παιδείας. Οι εργασίες έγιναν από δύο σχολεία της Τρίπολης στη Β΄ και Στ΄ τάξη και από το σχολείο του Μελιγαλά στην Δ΄ τάξη. Η εφαρμογή της παιδαγωγικής Φρενέ αποδεικνύεται ότι είναι το κλειδί για φλέγοντα ζητήματα της σχολικής κοινότητας όπως η αδιαφορία των μαθητών προς την παρεχόμενη διδασκαλία, η ετερογένεια των τάξεων, η σχολική βία, ο αποκλεισμός, η κουλτούρα και τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Το άρθρο αναφέρει επιγραμματικά την παιδαγωγική Φρενέ και παρουσιάζει τις τεχνικές ‘τι νέα;’ και το ‘συμβούλιο τάξης’ που εφήρμοσαν και υλοποίησαν οι τρεις εκπαιδευτικοί με τους μαθητές τους αναδεικνύοντας τα κύρια συμπεράσματα των τεχνικών αυτών. (EL)


Ελληνική γλώσσα

Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας (EL)


2945-0586
Ανεμοπετάλιο; Τόμ. 4 Αρ. 4 (2025): 4ο Τεύχος Ανεμοπετάλιο; 129-138 (EL)
Ανεμοπετάλιο; Vol. 4 No. 4 (2025): 4ο Τεύχος Ανεμοπετάλιο; 129-138 (EN)

Copyright (c) 2025 Χριστίνα Αρβανίτη, Γεωργία Κούρου, Γεωργία Τζιούμη (EN)
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.