"Οι Σούπερ Ήρωες της Καλοσύνης!" Δυνάμεις αγάπης vs. σχολικός εκφοβισμός – ποιος θα κερδίσει;-Ένα πρόγραμμα πρόληψης κατά της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού

This item is provided by the institution :
  

Repository :
 | ΕΚΤ eJournals   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



"Οι Σούπερ Ήρωες της Καλοσύνης!" Δυνάμεις αγάπης vs. σχολικός εκφοβισμός – ποιος θα κερδίσει;-Ένα πρόγραμμα πρόληψης κατά της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού (EL)

Soulioti, Magda
Σωτηρίου, Βαρβάρα

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2025-01-26


Η παρούσα εισήγηση αφορά την εφαρμογή ενός προγράμματος πρόληψης κατά της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού που υλοποιείται το σχολικό έτος 2024-2025 στο 8ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμάτας και βασικό στόχο έχει την εκπαίδευση της σχολικής κοινότητας στην ενσυναίσθηση, την εκμάθηση κοινωνικών δεξιοτήτων, την υποστήριξη των μαθητών και των οικογενειών που παρουσιάζουν ανάγκη και την εκμάθηση επίλυσης συγκρούσεων. Τα ποσοστά του σχολικού εκφοβισμού στην Ελλάδα παραμένουν υψηλά, με τους μαθητές να εμπλέκονται σε όλους τους ρόλους του εκφοβισμού. Αυτά τα ποσοστά ποικίλλουν ανάλογα με την περιοχή και την ηλικιακή ομάδα (Yannopoulos, C., & Leriou, E.,2023). Ωστόσο, όταν το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού μελετάται, αυτό γίνεται διαμέσου της μεθόδου της αυτοαναφοράς. Ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους του προγράμματος είναι οι μαθητές να ενημερωθούν γύρω από το τι είναι σχολικός εκφοβισμός, να μπορούν να τον αναγνωρίζουν, να μπορούν να εκφράζονται σε σχέση με αυτόν και να επιλέγουν από μια σειρά στρατηγικών εκείνες που τους ταιριάζουν καλύτερα για την επίλυση των συγκρούσεων. (EL)


Greek

Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Καλαμάτας (EL)


2945-0586
Ανεμοπετάλιο; Τόμ. 4 Αρ. 4 (2025): 4ο Τεύχος Ανεμοπετάλιο; 139-148 (EL)
Ανεμοπετάλιο; Vol. 4 No. 4 (2025): 4ο Τεύχος Ανεμοπετάλιο; 139-148 (EN)

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Copyright (c) 2025 Βασιλική Μάλαμα, Βαρβάρα Σωτηρίου (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)